Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ClaudiaHS schreef:Jazeker zijn die strips nog te koop, heb er naar zitten kijken vandaag
Maar wij zijn nu over 1 ding zeker uit... de muur blijft zo als hij is. We gaan al het losse gruis weghalen en dan een speciale vernis er op zetten. Alleen het betonvlak zijn we nog niet over uit.
Heb even een nieuwe foto gemaakt van die hoek dan is het voor jullie ook duidelijker hoe de situatie is.
[ [url=m/GPL8dn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die lelijke glazen deur en kozijn gaan er uit en wordt gewoon een open doorgang naar de woonkamer. Recht van wat nu die glasdeur zit komt straks een houtkachel. Daar zit de schoorsteen ook.
Die witte tegels gaan er ook af.
Daar zat 'vroeger' een gaskachel.
MarliesV schreef:Claudia, iets met teveel aan mijn hoofd en dan slecht begrijpend lezen, sorry!
T3mptati0n, mooi strak werk zo te zien. Keurig geschilderd!
Welke kleur heb je op de muur? Eerst lijkt hij groen en later grijs.
PrimaDonna_ schreef:Ik ga hier ook gezellig meelezen. Sinds 17 januari 2018 eindelijk na 3 jaar mijn 1ste huurhuisje.
Nu ben ik druk bezig met klussen en aan het bedenken wat ik allemaal wil.
Voor mijn ramen in de woonkamer wil ik houten jaloezieën. Wit met liefst wit band. Alleen een vriendin raadt wit band af ivm stof en dat ze met afstoffen geel worden..
Hebben jullie hier ervaringen mee? Of eventueel een schoonmaaktip dat dit niet gebeurt..?
benangelique schreef:Hier sinds 2 jaar brede houten jaloezien. Met donkergrijs band. Ik neem altijd droog af met een swiffer duster. 1x per maand 3 kwartier werk voor 20 m2. Valt dus erg mee.
Wit band verkleurd inderdaad. Niet alleen door vocht maar ook onder invloed van licht