Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
takkie_muis schreef:Maar de aanbiedingen zijn flut , wel 3 blikjes soep gehaald voor een euro bij c1000. Verder is het niet veel soeps
Destination schreef:takkie_muis schreef:Maar de aanbiedingen zijn flut , wel 3 blikjes soep gehaald voor een euro bij c1000. Verder is het niet veel soeps
Die woordspeling
En voor de rest, in december zijn vaak de 'luxere' dingen in de aanbieding. In januari komen de goede en gezonde aanbiedingen weer, want dan begint iedereen aan zijn goede voornemens!
Ineke2 schreef:Ik was net in de supermarkt. Zag dat er bij zakken mini's actie stond...Voorin de winkel. Was gemend twix, milky ways, snickers etc...
Had zo mijn twijfels... En ben ook eens langs het gewone schap gelopen. Is het gewoon helemaal niet in de aanbieding. Stelletje oplichters
Judith_ schreef:Wat een onzin, de winkel is vrij om zijn handel neer te leggen waar ze willen. Of de klant het koopt is nog altijd aan de klant. Rekenen en begrijpend lezen zijn niet voor niks basis vaardigheden die ze op de basisschool al aan leren.
Naath86 schreef:Ik kom even uit de meeleesmodus!
Ik las iets over gourmetten, bij de C1000 kan je nu voor een gourmetschotel sparen. Leuk voor de feestdagen!