Morgen heb dan nog aardappelen over, die bak ik op, eet ik samen met spruitjes en wat spekjes

Zaterdag eet ik bij een vriendin, ze gaat biefstuk maken. Nu al zin in!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

heerlijk! En kost nog geen euro, daar hebben we met ons tweeën goed van kunnen eten
.
.
Kwekkeboom kroketten die we een tijd geleden bij de Mega Food Stunter hadden gehaald, gratis RAS patatjes erbij en om het toch nog een soort van gezond te maken, een pot witte bonen met snijbonen opgewarmd
8nnemiek schreef:Ik ben wel goed aan t besparen op de yoghurtde eerste bakjes soja yoghurt staan in de koelkast, en zijn érg lekker! Lekkerder nog dan normale yoghurt.
In de winkel kosten ze 3,80 per liter, en gewone sojamelk 1 euro, dus dat is voor elke liter 2,70 wat ik bespaar.. Doe ik een week mee, apparaat kostte 25 euro, dus na twee maanden heb ik die er uit en bespaar ik elke maand dik 10 euro ^^

, extra rekening hier extra rekening daar teveel loon allemaal ellende ik hoop dat ik tenminste mijn kerstboom kan betalen.. (zonder toeslagen deze maand 827 euro , als loon 30 euro minder was was dit 987 , ik wordt weer gestrafd voor werken ) Nu extra rekening en had wat spul nodig in huis , en zit nu eigenlijk al op boodschappen budget en moet nog wel 4 weken
. Dure maand pff , eens zien hoe ik me hieruit redden kan..
. Teamleider is wel begripvol en doet er alles aan om me goed te houden kwa uren
dat kán toch niet? Werken zou juist beloond moeten worden. Maar zodra je werkt, en zeker in een iets hogere salaris klasse, wordt er alleen maar meer van je af gepakt. Zo is mijn vriend in totaal 60% kwijt van het geld wat zijn baas aan hem uit moet geven, dat gaat allemaal naar de overheid, omdat hij nét boven een bepaalde grens zit.. 
, als ik vannacht kliekje ervan in de koelkast zet en morgen opeet kan wel toch?
. Bedankt! joyce2 schreef:Wij hebben 4 bonnen geprint (ooooh, slecht), maar bij de Appies waar wij waren, wisten ze helemaal niets van de actie. Dus de voorwaarden werden helemaal uitgeplozen. Rutger en ik moesten ook elk apart 1 zak met 1 bon inleveren, omdat er maar 1 zak per klant meegenomen mag worden volgens de voorwaarden.