Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alja schreef:Jeetje wat een prachtig huis en wat ook helemaal af lijkt te zijn.
Ik wil niet verhuizen maar ben wel verliefd zeg!
Yvankaxx schreef:Het huis is best bijzonder ja! Maar is inderdaad wel wat aan de kleine kant. En vind het ook wel wat een bijzondere constructie met die trap zo
Alja schreef:Yvankaxx schreef:Het huis is best bijzonder ja! Maar is inderdaad wel wat aan de kleine kant. En vind het ook wel wat een bijzondere constructie met die trap zo
Vind je dit nou echt geen mooi en schattig huisje om in te beginnen?
Of komt er al gelijk gezinsuitbreiding
Ik ga nog eens kijken en bedenken waarom ik naar Friesland zou kunnen verhuizen
Annash schreef:Een jaar tot overdracht is inderdaad wel lang. Anderzijds zou ik er ook niet over klagen denk ik, dan heb ik nog een extra jaar om te sparen.
Narya schreef:Annash schreef:Een jaar tot overdracht is inderdaad wel lang. Anderzijds zou ik er ook niet over klagen denk ik, dan heb ik nog een extra jaar om te sparen.
Dat dacht ik dus ook, totdat ik bij het aanvragen van de hypotheek al mijn eigen geld moest laten zien... terwijl de overdracht echt pas drie maanden later ofzo was en ik had gerekend op nog wat extra maandjes sparen
Yvankaxx schreef:ingedebruijn schreef:Echt zo stom. Paar uur terug nog niets op het oog en nu kan ik niet wachten om de makelaar te bellen maandag. Hoop zo dat we er op tijd bij zijn.
Zo herkenbaar! Ben benieuwd om welke het gaat, wil je hem laten zien (evt in pb)?
ingedebruijn schreef:Helaas net al bericht dat ze al vol zitten.. Baal er echt van. Zelfs hier is 3 dagen dus al teveel.