Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RianneH schreef:Die spiegel bij Bol.com is ook een mooie! Ik heb helaas een ervaring met aansluitingen en geen stopcontacten, maar valt er geen serie schakel tussen te zetten? Zodat je de spiegel los aan kan doen?
Ik show graag even ons kleurrijke huis, helaas nog geen foto van het tv-kastje in actie..
En meteen een vraag. Onze onderbuurman rookt nogal flink en dit trekt in de gangkast omhoog. In de rest van het huis ruiken we gelukkig niets, maar ik zou graag meer willen opslaan in de ruime gangkast. Zijn er meer appartementbewoners die dit herkennen en misschien dé oplossing kennen? Ik zat te denken aan dichtkitten of iets in die richting..
[ [url=m/phTvxu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xdBQX4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vanillia schreef:Wat heb je uiteindelijk gedaan met je spiegel Janine?
RiannaH ik zou het inderdaad ook dicht kitten, denk dat dat de snelste oplossing is voor nu. En heel gaaf dat gele kastje, ik vind jouw interieur leuk!
Ik ben zelf een beetje in dubio over mijn badkamer..
[ [url=m/eJbRTq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik had eigenlijk bedacht om de vloer over te laten tegelen met antracietkleurige tegels en dan de wastafels rechts te laten vervangen door een meubel met laden. Ik heb nu echt 0 opbergruimte namelijk. Het enige jammere is dat de wandtegels een soort off-white zijn en niet wit-wit. Denken jullie dat antracietkleurige tegels dan mooi staan of kan ik beter voor een bruintint gaan?
magda_90 schreef:Dan zou ik ze haast om de 3 weken water moeten geven, klopt dat wel dan? Sorry, noob hier.
Nog minder zou ongeveer een eierkopje zijn voor de grote formaten namelijk.