essiesilly schreef:Ja rintah dat heb ik in m'n eerste mailtje al gezegd en toen 300 euro geboden voor de schutting en laminaat (laatste ligt er al een tijd en is niet super moderne maar wel gewoon makkelijk) ik weet niet welke bedragen normaal zijn, maar betalen voor verduisteringsschermen die ik niet eens zou willen als het er niet hangt vind ik wel erg raar.. Toch?
Hij schreef: ik laat achter in de keuken de afzuigkap, kastjes in de hoek, in de woonkamer de gordijnen, op de badkamer het douche scherm, en in de beide slaapkamers de velux horren/verduisterings gordijnen. In de tuin de schutting en blokhut.
Ik had daarom van jou een reëler bod verwacht. Als je low budget wil blijven, bedenk wat het kost om al deze dingen goed koop aan te schaffen en te plaatsen, zoals vloerbedekking en een nieuwe schutting."
Dat snap ik maar dan zou ik het meteen in m'n eigen smaak doen en de gordijnen wil ik niet eens.. :s
Dat is toch heel simpel? Zeggen dat ie z'n rotzooi kan meenemen en dat je alleen geïnteresseerd bent in de vloer en de schutting?
, bakje was van de weggeefhoek en heb ik gisteren even bewerkt met een mes en vanmiddag gespoten. Wou er wat anders indoen maar ik kon het konijn niet kwijt , hij staat geweldig in zijn bakje
Toen wij ons vorige huis verkochten, wilden de nieuwe bewoners ook van alles voor niets hebben... En de prijzen waren super laag voor duur maatwerk voor de ramen. En áls ze dan nog aangeven dat ze niet meer te besteden hebben, zou ik misschien nog iets overwegen. Maar als ze gaan zeggen 'Jullie hebben er toch niets aan, in de toon van wij doen jullie een dienst....' dan ben ik er klaar mee
En gaan dus ons vrije sector huurhuis uit en hopen dat er een nieuwe huurder komt die de vloeren, plinten en raambekleding over wil nemen
: