essiesilly schreef:Ja rintah dat heb ik in m'n eerste mailtje al gezegd en toen 300 euro geboden voor de schutting en laminaat (laatste ligt er al een tijd en is niet super moderne maar wel gewoon makkelijk) ik weet niet welke bedragen normaal zijn, maar betalen voor verduisteringsschermen die ik niet eens zou willen als het er niet hangt vind ik wel erg raar.. Toch?
Hij schreef: ik laat achter in de keuken de afzuigkap, kastjes in de hoek, in de woonkamer de gordijnen, op de badkamer het douche scherm, en in de beide slaapkamers de velux horren/verduisterings gordijnen. In de tuin de schutting en blokhut.
Ik had daarom van jou een reëler bod verwacht. Als je low budget wil blijven, bedenk wat het kost om al deze dingen goed koop aan te schaffen en te plaatsen, zoals vloerbedekking en een nieuwe schutting."
Dat snap ik maar dan zou ik het meteen in m'n eigen smaak doen en de gordijnen wil ik niet eens.. :s
Dat is toch heel simpel? Zeggen dat ie z'n rotzooi kan meenemen en dat je alleen geïnteresseerd bent in de vloer en de schutting?