Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:Brood is het enige waar ik echt niet op bezuinig. Het goedkope fabrieksbrood vind ik echt niet lekker, dus dan maar vers bij de bakker vandaan.
Ik vries het trouwens ook in, zo gaat dan ook alles op. Heel soms een sneetje naar het paard haha.
elenaMM77 schreef:ChantalSmook schreef:Ik woon in Eindhoven en je hebt op de soeterbeekseweg (richting nederwetten vanaf Eindhoven) de Haas zitten. Die telen veel zelf. Ik haal daar vaak aardbeien en asperges. Ligt alleen niet op de route meer nu ik in eindhoven woon en eigenlijk geen idee of ze aardappelen e.d. verkopen en wat daar de prijs verhouding van is. Er is wel echt een winkeltje bij, dus misschien daar eens kijken?
( Tuinbouwbedrijf De Haas,
Soeterbeek 3 5674 NH Nuenen, Nederland
+31 40 283 1601)
dank je, ik heb m alvast genoteerd.. kom daar vast binnenkort wel een keer langs (net verhuisd en nu al te weinig klerenhangers en mis nog een kastje, dus moet binnenkort vast wel een keer naar de ikea)
Sonja_vR schreef:Elena, wij vriezen brood direct na aanschaf i en halen er uit wat we gebruiken die dag. Dan is het gewoon vers tot de laatste snee.
Bliksem schreef:Wat goed zeg! Dat is voor mij ook wel heel interessant.
Jammer alleen van mijn mini keuken/huisje, je moet zo'n apparaat wel ergens kwijt kunnen.
Sonja_vR schreef:Carola, dat is hier juist ook de reden om goed brood te kopen(bakker of het duurdere in de super.. het blijft ingevroren vers, ook als je weinig brood eet. Dus dan loont het wel.
Fabrieks of heel goedkoop brood blijft ... taai of slap... of je het nu direct eet of invriest.
Sonja_vR schreef:Elena, wij vriezen brood direct na aanschaf i en halen er uit wat we gebruiken die dag. Dan is het gewoon vers tot de laatste snee.
elenaMM77 schreef:inmiddels gaat er sowieso geen 'ouder' brood meer weg.. ik ben namelijk gek op tosti's en wentelteefjes lol.. Dus neem ik rustig s avonds een keer tosti's of heerlijke wentelteefjes met (slechttttttttttttttt) basterdsuiker ipv een warme maaltijd hehe. of ik rooster het, likje roomboter erop en dan met een goede maaltijdsoep.
Ineke2 schreef:elenaMM77 schreef:inmiddels gaat er sowieso geen 'ouder' brood meer weg.. ik ben namelijk gek op tosti's en wentelteefjes lol.. Dus neem ik rustig s avonds een keer tosti's of heerlijke wentelteefjes met (slechttttttttttttttt) basterdsuiker ipv een warme maaltijd hehe. of ik rooster het, likje roomboter erop en dan met een goede maaltijdsoep.
O dat is zoo lekker![]()
Ouder wit brood als ik dat in huis heb gebruik ik trouwens ook wel om gehaktballen mee te maken.