*Aanvulling: Voor elektra hebben we 0.29 per kWh betaald in Oktober
**Nog een aanvulling. Gasprijzen zijn nu weer een stuk lager in November dan het hoogtepunt in Oktober.
Oktober:

November:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dees schreef:De prijzen waren in die tijd bij ANWB ook torenhoog hoor.
Prijs van gas bij ANWB was dit jaar op zijn laagst in juli, maar ook toen was het nog circa 1,02 euro per kuub. De prijzen liggen ook bij ANWB 's winters hoger. In februari 2023 was de prijs bijv 1,31 per kuub.
Ik verwacht linksom of rechtsom, dat het verschil tussen vast en dynamisch niet erg groot zal zijn. Tenzij mondiaal de pleuris weer uitbreekt. Dan zit je beter bij vast.
Dees schreef:De prijzen waren in die tijd bij ANWB ook torenhoog hoor.
Prijs van gas bij ANWB was dit jaar op zijn laagst in juli, maar ook toen was het nog circa 1,02 euro per kuub. De prijzen liggen ook bij ANWB 's winters hoger. In februari 2023 was de prijs bijv 1,31 per kuub.
Ik verwacht linksom of rechtsom, dat het verschil tussen vast en dynamisch niet erg groot zal zijn. Tenzij mondiaal de pleuris weer uitbreekt. Dan zit je beter bij vast.
Letizia schreef:Over welke luchtontvochtiger zijn jullie tevreden?
Helpt deze echt om je kleding sneller droog te krijgen?
Ik heb het geprobeert met mijn mobiele airco, maar dat werkte niet echt...
Sansevieria schreef:Letizia schreef:Over welke luchtontvochtiger zijn jullie tevreden?
Wij hebben een luchtreiniger die tevens ontvochtigt.
Zit ook een wasdroogstand op, en ja, ik heb wel eens meubels gereinigd, die waren op een dag goed droog, waar dat anders dagen duurde.
Clean Air Optima® CA-706 Smart
Erg tevreden over moet ik zeggen.
Dees schreef:Beste Tieme, je zoekt me kennelijk constant op.
Mag ik je er op wijzen dat ik ook klant ben van ANWB? Ik weet echt exact wat jij daar betaalt per m3. Ik heb je al eerder proberen in te laten zien dat je berekeningen niet helemaal kloppen. Ook heb ik inmiddels al meerdere malen aangegeven waarom ik met gas nu elders klant ben. En dat het pas in april 2024 duidelijk is of dat een handige keuze was of niet. Je mag dus stoppen om mij te willen overtuigen. Tot april
Sansevieria schreef:Tja, het geluid is wel een dingetje, ik kan die echt niet fluisterstil noemen![]()
Maar dat maakt ons niet uit, als we daarmee de luchtvochtigheid van 80 naar 55% kunnen krijgen is dat prima. Plus de temperatuur is als deze loopt 2 graden hoger zonder dat we iets wijzigen aan de temperatuur instelling op de thermostaat.
Als je in dezelfde ruimte moet slapen lijkt me dat best hinderlijk