Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amado7 schreef:Stille meelezer hier.
Wat een gaaf huis Berdien!
Van de week zelf 50 overboden , is hij voor 90 over de vraagprijs weggegaan. Een middenwoning. Bizar.
Spaansepony schreef:Weet iemand wanneer je bied logboek kan opvragen?
Ben wel benieuwd hoeveel wij te kort geboden hadden. Dan weten we wat de woningen doen in die wijk waar wij graag willen wonen.
Wij boden trouwens 52k over en zijn het ook niet geworden, alleen beneden verdieping was geheel af.
ual_95 schreef:Spaansepony schreef:Weet iemand wanneer je bied logboek kan opvragen?
Ben wel benieuwd hoeveel wij te kort geboden hadden. Dan weten we wat de woningen doen in die wijk waar wij graag willen wonen.
Wij boden trouwens 52k over en zijn het ook niet geworden, alleen beneden verdieping was geheel af.
Na zes weken. Dat is hier tenminste het geval. Ze werken allemaal met een move-account en daar kan je het logboek in vinden.
Wat een bedragen zeg.Zoals ik het hier lees, zie je die overbiedingen dus vooral rond de vraagprijs van 500k, of zie ik dat verkeerd?
Ons huis komt vanaf 11 april op de markt. Foto's en afspraken zijn gemaakt. Nu hopen op een mooi bod!
JustMe8484 schreef:Hoe komen we er ooit tussen als er zulke bedragen geboden worden???
JustMe8484 schreef:Mag ik hier mee kletsen?
Wij hadden een bod gedaan op een super leuke woning. Huisje met zo'n 2000m2 grond. Stond voor 389000 te koop. Is voor bijna 570 verkocht... hoe kun je daar nou tegen op?
Wij hebben zo'n 7 jaar geleden de keuze moeten maken om ons koophuis te verkopen en te gaan huren. Helaas geen gigantische overwaarde. Hoe komen we er ooit tussen als er zulke bedragen geboden worden???
Konstantine schreef:Zo'n brief erbij hebben wij welgeteld 1 keer gedaan, toen we echt meer dan wanhopig waren na 20 keer te hebben verloren. Ik voelde me een vreselijke huichelaar en een zielepoot en we kregen het huis alsnog nietMet 2000 euro verschil zou je er nog op kunnen winnen, maar ja, met 20.000...
Het is echt enorm lastig.
De tip van insun vind ik wel supergoed, probeer op een andere manier het verschil te maken.
Beetje bij de makelaar vissen wat voor mensen de verkopers zijn, waar ze heen verhuizen en hoe snel.
Als je huurt heb je als voordeel dat jij niet nog een eigen huis hoeft te verkopen, dus als het te koop staande huis al leeg staat: geweldig! Jij hebt een korte opzegtermijn (neem ik aan), kunt snel schakelen en zij zitten dus zo kort mogelijk met dubbele lasten. Zelfde als de woning onder voorbehoud verkocht was en terug de markt op komt.
Probeer zulk soort dingen te achterhalen en in je voordeel uit te spelen, indien mogelijk. Heb je een aankoopmakelaar?