Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
horsii schreef:Dan heb je ook wel een klein zoekgebied gehad. Die van ons is huge dus ga ik ook niet nog breder maken. Moet er wel gelukkig worden.
horsii schreef:Zoekgebied is begin van het jaar al verbreed. Zoek in Overijssel, noord Brabant, Overijssel Utrecht en een deel van Limburg. Verder uitbreiden ga ik mijn zoekgebied niet.
Deel van de eisen zijn begin van het jaar ookal aangepast.
Dus mochten we blijven zoeken gaan we daar niets meer aan aanpassen.
SimoneeM schreef:Ik denk dat je er vooral rekening mee moet houden dat 10% overbieden tegenwoordig de standaard is bijna. Absurd, zeker weten, maar wel realiteit.. Uiteraard moet je dat alleen doen als het echt een huis is waar dat je dat voor wil neerleggen, maar ik zou er wel rekening mee houden helaas..
Christadk schreef:horsii schreef:Een half jaar en welgeteld één bezichtiging.
Ga voorlopig stoppen met Funda en Facebook.
Komt er wat op de site van de aankoopmakelaar bekijk ik die huizen wel maar verder laat ik het voor nu.
Oke sorry ik dacht pas vanaf begin dit jaar. Houd moed! Jullie woning komt echt wel!
Britt_Sisi schreef:Zo balen dat er zo veel overboden moet worden wil je überhaupt kans maken..
Wij hebben 5000 boven de vraagprijs geboden. We zijn het geworden door de gunstige voorwaarden en de oude bewoners hebben op gevoel gekozen gaven ze aan toen we er laatst waren. We hadden namelijk niet het hoogste bod!
Yvankaxx schreef:Wat balen horsii, snap dat de moed je in de schoenen zakt. Met zo’n groot zoekgebied al helemaal!
Ingedebruin jij woont ook in Friesland toch? Waar zoek je?
Wij hebben gister een bezichtiging gehad, prachthuis, maar de locatie was het niet (was even buiten de comfortzone). Huis was ook echt enorm, dat we dachten wat moeten we met deze ruimte
Nu weer 2 bezichtigingen aangevraagd in het dorp naast waar ik oorspronkelijk weg kom, maar als we realistisch denken neigen we toch meer naar het stadje in de buurt. Wel blijven we mooi wachten en bezichtigen en nemen we alle ervaring meeWe hebben viavia nog een huis wat helaas wel bij de makelaar komt, maar wat we waarschijnlijk wel als eerste mogen bezichtigen dus dat zou al fijn zijn.
Pff een jaar tot de overdracht lijkt me wel echt lang! Merk nu al nu we aan het zoeken zijn dat ik graag wel wilMaar de huizen die wij tot nu toe bezichtigd hebben hadden de mensen al een nieuw huis en zou de overdracht juist al met 2 maand zijn.
Steenbok12 schreef:Yvanka een te groot huis lijkt me inderdaad ook niet heel fijn. Je moet het allemaal onderhouden en gaat het toch alleen maar vullen met zooi denk ik in dat geval haha.
Hoeveel m2 ben je naar op zoek denk je?
Jaar wachten klinkt lang maar als je al maanden nog verder moet met zoeken dan valt het ook wel weer mee denk ik.
Yvankaxx schreef:Steenbok12 schreef:Yvanka een te groot huis lijkt me inderdaad ook niet heel fijn. Je moet het allemaal onderhouden en gaat het toch alleen maar vullen met zooi denk ik in dat geval haha.
Hoeveel m2 ben je naar op zoek denk je?
Jaar wachten klinkt lang maar als je al maanden nog verder moet met zoeken dan valt het ook wel weer mee denk ik.
Wij zoeken ongeveer rond de 125m2 woonoppervlak, vinden het vooral belangrijk dat het beneden groot is, wel 3 slaapkamers, een mooie tuin (hoeft niet enorm, als we er maar lekker kunnen zitten) en er niet niet al teveel hoeven te gebeuren!
Ingedebruin mooi groot zoekgebied! Wij zoeken in Dokkum/Damwoude,wel bezichtigingen gehad in oenkerk/giekerk, maar daar twijfelen we nu wat over.