Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Bedoel je een filamentlamp?
[ Afbeelding ]
Nooit over nagedacht, maar die hoek mist nog wel licht! Ik vind het een geniaal idee!
Moet ik ze wel op batterij kunnen vinden ofzo...
karin1985 schreef:Niet al te lange hangplant. paar lampjes op batterij eronder (voor leuk shaduweffect op het plafond)
dubbelzijdig tape tegen de kat. (op de onderkant van de plantpot uiteraard , niet de voeten van de kat)
Janine1990 schreef:Banyu schreef:Dweilen met microvezel vind ik verschrikkelijk, als in alles blijft eraan zitten incl haren!
of ik doe het verkeerd! daarom dacht ik, die doekjes zijn handiger
Uhh je stofzuigt toch eerst voordat je gaat dweilen?
Ik heb nog nooit haren er aan gehad, of andere rommel... Maar alle voetstappen van zweetvoeten en dergelijke zijn wel mooi weer weg
xPareltje schreef:Ik kom weer even binnenvallen. Ik ben opzoek naar een kapstok liefst voor aan de muur te hangen, omdat ik in mijn huidige appartement niet zoveel plek heb. Mijn voorkeur gaat uit naar iets houtachtig. Heeft er iemand ideeën of hebben mensen zo een soort kapstok die ze via een foto eventueel hier zouden willen plaatsen?Bedankt!
culaccino schreef:Hele toffe en bruikbare tips, bedankt! Een vide overweeg ik ook voor het slaapgedeelte. Nu is zo'n hoog plafond wel wat ongezellig. Helaas wel een huurhuis waar ik niet nog jaren zal blijven, maar als ik ergens een betaalbare partij hout vandaan kan halen, dan lijkt me dat wel tof. Dat maakt het ook wat knusser, denk ik.
Ixxi ga ik eens bekijken! Graffiti is ook wel gaaf, ja! Dank voor het meedenken
xPareltje schreef:Ik kom weer even binnenvallen. Ik ben opzoek naar een kapstok liefst voor aan de muur te hangen, omdat ik in mijn huidige appartement niet zoveel plek heb. Mijn voorkeur gaat uit naar iets houtachtig. Heeft er iemand ideeën of hebben mensen zo een soort kapstok die ze via een foto eventueel hier zouden willen plaatsen?Bedankt!