Thanks Noviceh, ik zag 'm staan bij Tuinland en moest 'm gewoon meenemen. Voor zo'n hoge vaas is 40 euro echt een koopje
We hebben 'm de hele winkel doorgesjouwd op een karretje en iedereen begon naar ons te wijzen
Hij is trouwens lichtgroen-achtig... Mag straks wel iets nieuws op, maar ik moet nog even bedenken wat.
Bedankt ook voor de foto's! Zeker waardevol!
Ik laat het kleed nog even liggen, zodat ik het ook bij daglicht kan bekijken morgen. Dat is een stukje redelijker. Ik had een effenkleurig hoogpolig grijs kleed nog niet overwogen, maar op de eerste foto is het echt prachtig! Past ook prima bij zo'n vloer (die lijkt enigszins dezelfde kleur te hebben als de mijne), op de tweede foto is de vloer een stuk donkerder helaas.
8nnemiek schreef:Ik denk dat het wat apart uit ziet omdat niet niet echt een geheel is. Links is heel licht en modern terwijl rechts juist heel stoer en warm oogt. En dan de ruimte er tussen zorgt dat het niet echt bij elkaar lijkt te horen.
Je zou met wat donkere accessoires/vachtje/krukje links een verbinding kunnen maken.
Verder lijkt de bank op de foto een beetje weg te vallen tegen de donkere muur. Dat heb je op zich al best goed opgelost met de vacht, maar ik denk dat een mooi groot schilderij ook een groot verschil kan maken.
Het vloerkleed vind ik juist mooi, dat past er goed bij.
Wauw, bedankt voor deze reactie! Zo had ik er nog niet over gedacht, maar je hebt wel degelijk gelijk! Ik ga eens kijken of ik een mooie donkere kruk kan vinden/maken/schilderen waar de vaas op kan. Trappetje tegen de muur met een dekentje erop... Thanks, hier kan ik echt iets mee!
De bank lijkt op de foto donkerder dan hij is, maar het is voor mij ook een doorn in het oog dat er nog niets aan de muur hangt