Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Booooo schreef:Shanna: Balen zeg! Hopelijk komt er snel iets nieuws op jullie pad!
FatCat: Ik zou even geduld hebben, al moet ik zeggen dat ik die 750 in jouw prijs een beetje een gek bedrag vind.
Hier weer een beetje positief nieuws, de Rabobank geeft ons sowieso een hypotheekEen ander kantoor gaat ons gegevens vandaag naar een bank sturen kijken wat we daar mee kunnen.
We kunnen straks dan toch nog een hoger bod doen op het huis waar we al voor zijn gaan kijken, en dan hopen dat die mensen een beetje willen zakken.
Optiwolk schreef:Kan je laten doorschijnen fatcat dat je ook met een ander pand bezig bent?
Dat de verkoper wat druk voelt?
Maar dat kan ook verkeerd uitdraaien natuurlijk.
Selka schreef:Jeetje prairy.... wat een *** situatie.
Enig idee wat ze willen onderzoeken?
knetterhard schreef:Irritant zeg, als je er zoveel moeite insteekt en je loopt telkens tegen een muur aan. Wij hebben voor dit huis ook 3 keer een bod gedaan. Zelfs op een woning die een BKZ regeling had. Eigenaar ging akkoord met het bod, maar de makelaar had verkeerde informatie verschaft.. Super zuur, maar achteraf zijn we blij dat het niet is door gegaan.
Nu hebben we een veel leuker huis, voor veel betere maandelijkse kosten. Het is nog afwachten.. Maar war ik bedoel te zeggen, je komt altijd wel weer wat beters tegen, al lijkt dat niet zo
Kijk eens naar woningen die wat langer te koop staan, daar kun je vaak lager bieden. Ook naar de woningen die net boven het budget liggen.. Sommige mensen liggen bijvoorbeeld in scheiding en willen tegen elk bod van het huis af
.
Het is altijd het proberen waard
Berdien schreef:Verbouwingsspecificatie mag je inderdaad zelf opstellen.
Je mag zoveel mee financieren als de waarde van de woning toelaat. Dus stel waarde voor verbouw is € 200.000 en na verbouw € 215.000 dan kun je dus € 15.000 aan verbouwing meefinancieren. Even simpel gezegd