Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
) proberen om weer mee te lezen en te kletsen in dit topic..

Gehele nieuwe betonvloer gestort alles energie zuinig. Ipv de keuken in de bijkeuken frotten (wat ze 9 vd 10 keer doen hier) mooie open woonkeuken gemaakt. En een overkapping/serre gemaakt die gebruikt kan worden als 2de woonkamer.
(de fouten die ik nu gemaakt heb maak ik dan iig niet meer
)
. Huis wat we op het oog hebben is een jaren '60 woning (alle huizen die we hebben bekeken zijn al redelijk oud, heb en hou je toch in de binnenstad). Bij de tweede bezichtiging gaan daarom onze technische vaders maar mee
.
) je moet 3x bouwen of verbouwen voordat je je eigen wensen van te voren bedenkt ipv achteraf 
Al is het maar om een realistischere planning te maken

absoluut !

Doet de makelaar meer als alleen de kamers aanwijzen?
Plien91 schreef:Ik heb een aantal woningen bezichtigd met de verkoopmakelaar en eentje waarbij de bewoner zelf de bezichtiging deed. Wat mij opviel was dat de bewoner veel meer kon vertellen over de woning, wat is wanneer gedaan, wat doet de VvE allemaal, hoe hebben andere bewoners in het complex hun woning ingedeeld (handig om te weten dat sommige muren eruit kunnen). Veel makelaars kwamen niet verder dan het mondeling herhalen van de informatie uit de brochure....