En dat hert heb ik ook
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

meikemarieke schreef:Geeft niks hoor! Ik had al zo'n vermoeden
Bij de oplevering van het huis (1 april dit jaar) zagen we dat het plafond loshing, dus moest nog steeds gebeuren, maar vanwege drukte kwam het er steeds niet van. Dus dalijk eindelijk gefixt en dan kunnen we daar aan de slag (plafond moet nog gesaust worden, vloer wil ik schuren en lakken/waxen oid en de muren moeten nog geverfd worden.
Muren zien er netjes uit Lisette!
Ik ben een halve Action showroom af en toe.Kim_89 schreef:Thanks! En meikemarieke: lang leve de Action heIk ben een halve Action showroom af en toe.
Goede tip voor die vloer denk ik als je een hond hebt. Anders heb je het in no time weer lelijk misschien.
) 

Goeie inspiratie die foto denk ik, geeft wel een goed beeld. De winkels staan er vol mee in die stijl dus dat moet je lukken! Enkel nog een maandje geduld
zal dit weekend eens een foto plaatsen.
muren en plafond gewoon wit, misschien nog 1 muur een kleur, maar weet niet gord welke dan.

essiesilly schreef:Ik kan jullie hulp wel even gebruiken!
Ben vorige week donderdag naar het huisje (huur!) wezen kijken ook voor wat ik ter overname wil, heel veel niet (is m'n smaak niet of geen zin om voor oude vloerbedekking te betalen) het ging me vooral om de schutting in de tuin, vorig jaar nieuw geplaatst heel mooi en laminaat beneden dat wil ik ook wel overnemen. Ik heb een bod gedaan en krijg nu een gefrustreerd mailtje terug dat het niet reëel is want hij laat dit liggen dat liggen gordijnen hangen verduisteringsschermen blokhut in de tuin etc maar daar en ik helemaal niet om gevraagd :s ik hoef toch niet ergens voor te betalen als ik het niet eens wil hebben? De gordijnen gaan met de zelfde noodvaart in de container dus... Blokhut, leuk en aardig maar ik heb er niks aan met al een vaste schuur in m'n eentje..
Wat kan ik t beste antwoorden?