Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

meikemarieke

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 15:42

Mooi Kim! Helemaal mijn smaak :)
En dat hert heb ik ook :P

NSV_fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 16:15

ja mooi kim, idd mooi dat patrol met wit en grijs/bruin tinten, vind het helemaal geweldig die combi.
Erg smaakvol!

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 17:12

meikemarieke schreef:
Geeft niks hoor! Ik had al zo'n vermoeden ;)
Bij de oplevering van het huis (1 april dit jaar) zagen we dat het plafond loshing, dus moest nog steeds gebeuren, maar vanwege drukte kwam het er steeds niet van. Dus dalijk eindelijk gefixt en dan kunnen we daar aan de slag (plafond moet nog gesaust worden, vloer wil ik schuren en lakken/waxen oid en de muren moeten nog geverfd worden.

Muren zien er netjes uit Lisette!

Heb je een hond(en) ?
Dan zou ik kiezen voor olie of was , dat kun je heel makkelijk eventuele beschadigingen weg werken/repareren , met lak is dat een stuk lastiger.

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 17:42

Thanks! En meikemarieke: lang leve de Action he :') Ik ben een halve Action showroom af en toe.

Goede tip voor die vloer denk ik als je een hond hebt. Anders heb je het in no time weer lelijk misschien.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 17:44

Binnenkort gaat mijn slaapkamer in de verbouwing, op de vloer komt laminaat (hout print) en op de muur komt behang, deze namelijk:
Afbeelding

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 17:50

Kim_89 schreef:
Thanks! En meikemarieke: lang leve de Action he :') Ik ben een halve Action showroom af en toe.

Goede tip voor die vloer denk ik als je een hond hebt. Anders heb je het in no time weer lelijk misschien.

Mijn ouders hebben een gelakte vloer en als ik zie hoe snel die vloer idd lelijk is geworden met de ene hond die ze altijd hebben gehad... nadeel is, lak daar poets je een kras of vlek niet even in weg... met olie(hebben wij nu) kunnen we krassen en vlekken redelijk makkelijk wegpoetsen met wat staalwol en dan een drupje olie er op poetsen zodat je er vrijwel niks meer van ziet.

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 19:55

Voor de petrol fans, heb nog 2 lampenkappen in de aanbieding :-)

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 20:15

Gave vloer Kim!

Ik krijg begin dec de sleutel van m'n huisje :)
Heb alle ideeen al klaar liggen haha, beneden ligt laminaat dat laat ik zo (iets met makkelijk schoon maken enzo ;) )
En wil tafeltjes / dressoir in de stijl als op de foto
Afbeelding

Wil een rustige sfeer creëeren en een aantal pastel tinten van accesoires toevoegen.
De muren komen grijs tinten op, en heb nog een gave verf (vintage blue) daar ga ik zowiso een kast mee verven maar wie weet komt t nog ergens anders op een kleine muur oid

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 20:35

Thanks, vloer is gewoon een relatief eenvoudige van de Kwantum :)

Mooie sfeer zo met die rustige kleuren :) Goeie inspiratie die foto denk ik, geeft wel een goed beeld. De winkels staan er vol mee in die stijl dus dat moet je lukken! Enkel nog een maandje geduld ;)

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 21:57

oehhh dat is inderdaad een hele mooie foto!
ik ben langzamerhand bezig met het veranderen van mn slaapkamer. is nu heel gemixt kwa kleuren en wil mijn 2 matalic muren wit hebben net zoals de rest van de meubels (bureau etc) en dan roze kleur accenten erin.. gaat allemaal heel langzaam maar komt er heus wel

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 22:08

Ik blijf lekker meelezen, we zijn ondertussen verhuisd. Onze woonkamer is nu zo goed als klaar, alleen nog een tvkastje. Ben best tevreden moet ik zeggen :D zal dit weekend eens een foto plaatsen.
Eethoek ook klaar, keuken voor nu even klaar tot we een nieuwe keuken besluiten tr plaatsen en de tuinkamer is mediaruimte, dus die blijft een beetje rommelig, maar wel knus en gezellig.

Volgende is de eerste verdieping, waarbij onze slaapkamer voor nu even klaar is. Moet nog aangekleed worden, maar ik weet nog niet hoe dus dat blijft even liggen. Heb een strakke zwarte laminaatvloer met hoge witte plinten en een grijze muur. Bed is creme-wit. Wil nog een stoel erbij en kleedje e.d.

Nu gaat project logeerkamer beginnen, heb het wel uitgedacht al. Daar komt deze vloer:
Afbeelding muren en plafond gewoon wit, misschien nog 1 muur een kleur, maar weet niet gord welke dan.
Dan 2 palletbedden aan beide zijkanten, welke tegen elkaar aan geschoven kunnen worden tot een 2persoons bed, met 2 simpele nachtkastjes.
In de nis komt een boekenkast te staan en het inhammetje ernaast krijgt een plank op zithoogte zodat je er knus een boekje kunt lezen. Zie het echt al helemaal voor me in die kamer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 23:27

Die foto is tof :D

Gaaf die vloer!!

Hopelijk wordt maandag de 2de bank gehaald , ja hij gaat hopelijk weg.. Alles omgooien en ik moet een radiator kast bouwen.. Zie er tegen op maar ding is oerlelijk :') , en groot .. 2,50 , 60 en 30 -O-

Lisette03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 05:46

Kim_89 echt heel gaaf jullie muur! Zou hier te donker worden, maar ik vind het erg mooi.

Gave vloer hierboven, denk dat het erg mooi wordt in combinatie met steigerhout en wit. Ik denk dat van die blauwige vaasjes/glaswerk heel erg schattig zullen staan als accessoires om wat kleur aan te brengen.

De muur bij ons wordt waarschijnlijk ooit nog wel gestuct, vind ik wel mooier, maar ook een stuk duurder dan wat latex en rollers die we toch nog hadden liggen uit de garage te trekken.
Dit is even een tijdelijke tussenoplossing omdat ik dat donkere baksteen zo zat was :)

We gaan nu eerst heel de bovenverdieping verbouwen om een extra slaapkamer te creëren, waarbij we allemaal in een andere kamer gaan slapen, dus dat eerst en dan daarna beneden verder kijken wat we allemaal willen gaan doen :)

NSV_fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 10:41

@essiesilly, als je naar de kleuren op mijn foto's kijkt zie je hoe vintage blue eruit ziet oop de muur en op meubels, das namelijk de kleur "turqoiuse"in mijn kamer en meubels ;)
wel hele mooie sfeer met die kleur in combi met grijs

@secrisible: mooie vloer! echt super gaaf, ben blij met die van mij, maar deze is echt ook om te kwijlen

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 14:23

Die vloer is mij een beetje too much :o
Thnx voor de tips voor de vloer!
We hebben wel een hond, maar die komt niet binnen, dus daar hoef ik geen rekening mee te houden.
Ik moet er eerst even achter komen wat er nu op de vloer zit, denk dat ie nu gelakt is eigenlijk :=

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 15:20

Hier ook petrol accessoires in huis. Onze basiskleur is grijs. Nog steeds erg blij mee, mooie warme kleur vinden we het, die het hele jaar door kan.

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 15:23

die vloer vind ik erg gaaf, maar zou ik dan weer niet als vloer doen maar op een klein wandje oid, lijkt me ook voor een erg gaaf effect te zorgen.

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 18:17

Ik kan jullie hulp wel even gebruiken!
Ben vorige week donderdag naar het huisje (huur!) wezen kijken ook voor wat ik ter overname wil, heel veel niet (is m'n smaak niet of geen zin om voor oude vloerbedekking te betalen) het ging me vooral om de schutting in de tuin, vorig jaar nieuw geplaatst heel mooi en laminaat beneden dat wil ik ook wel overnemen. Ik heb een bod gedaan en krijg nu een gefrustreerd mailtje terug dat het niet reëel is want hij laat dit liggen dat liggen gordijnen hangen verduisteringsschermen blokhut in de tuin etc maar daar en ik helemaal niet om gevraagd :s ik hoef toch niet ergens voor te betalen als ik het niet eens wil hebben? De gordijnen gaan met de zelfde noodvaart in de container dus... Blokhut, leuk en aardig maar ik heb er niks aan met al een vaste schuur in m'n eentje..
Wat kan ik t beste antwoorden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 18:18

Lastig zeg... , is zijn pakkie aan neem je troep mee en laat achter wat de nieuwe huurder jij wil maar een net mailtje hmmm

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 18:21

essiesilly schreef:
Ik kan jullie hulp wel even gebruiken!
Ben vorige week donderdag naar het huisje (huur!) wezen kijken ook voor wat ik ter overname wil, heel veel niet (is m'n smaak niet of geen zin om voor oude vloerbedekking te betalen) het ging me vooral om de schutting in de tuin, vorig jaar nieuw geplaatst heel mooi en laminaat beneden dat wil ik ook wel overnemen. Ik heb een bod gedaan en krijg nu een gefrustreerd mailtje terug dat het niet reëel is want hij laat dit liggen dat liggen gordijnen hangen verduisteringsschermen blokhut in de tuin etc maar daar en ik helemaal niet om gevraagd :s ik hoef toch niet ergens voor te betalen als ik het niet eens wil hebben? De gordijnen gaan met de zelfde noodvaart in de container dus... Blokhut, leuk en aardig maar ik heb er niks aan met al een vaste schuur in m'n eentje..
Wat kan ik t beste antwoorden?

Je bent niet verplicht om het over te nemen en je wilt enkel betalen voor wat je nodig hebt. Dus blijf bij je bod zou ik zeggen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 18:22

Gewoon zeggen dat hij als huurder verplicht is z'n rommel mee te nemen en dat je er over na wilt denken de laminaat vloer en schutting over te nemen.
Zet er meteen bij wat je daarvoor biedt, en daarna uit met de pret.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 18:31

Even vast omgegooid vandaag :

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 7f0f165952

Bank op de plek van de tv

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... dd76e8a2d4

Bank 2 wordt hopelijk gehaald maandag door de kringloop

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 6864d07843

Stoel en kastje naast de lamp in de hoek , hier komt de kerstboom ook :D

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... bb46a73ae5

Jup rommelhoek :+

En mijn konijn :

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 32f14f98b1

:')

Dit huis maakt me moe haha

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 19:29

essiesilly, ik zou in je reactie terug zeggen dat die niet jou smaak zijn/je die niet nodig hebt en daar dus ook niet voor gaat betalen, dat hij het natuurlijk mag meenemen maar ook mag laten staan en jij het dan wel wegwerken, maar dat jou bod puur voor het laminaat en de schutting is.

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 21:31

Ja rintah dat heb ik in m'n eerste mailtje al gezegd en toen 300 euro geboden voor de schutting en laminaat (laatste ligt er al een tijd en is niet super moderne maar wel gewoon makkelijk) ik weet niet welke bedragen normaal zijn, maar betalen voor verduisteringsschermen die ik niet eens zou willen als het er niet hangt vind ik wel erg raar.. Toch?

Hij schreef: ik laat achter in de keuken de afzuigkap, kastjes in de hoek, in de woonkamer de gordijnen, op de badkamer het douche scherm, en in de beide slaapkamers de velux horren/verduisterings gordijnen. In de tuin de schutting en blokhut.

Ik had daarom van jou een reëler bod verwacht. Als je low budget wil blijven, bedenk wat het kost om al deze dingen goed koop aan te schaffen en te plaatsen, zoals vloerbedekking en een nieuwe schutting."

Dat snap ik maar dan zou ik het meteen in m'n eigen smaak doen en de gordijnen wil ik niet eens.. :s

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 21:33

Ik vind je konijn het mooiste takkie muis hahaha