Gisteren verwerkt in een quiche en het was echt heerlijk

http://postimg.org/image/5n3gg4wod/
Vriend recept gegeven en het stond klaar toen ik thuis kwam

Nog beter plannen en in mijn koelkast kijken zal ook goed zijn voor het bezuinigen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sannanasje schreef:Ik haal aardappelen bij de boer voor 1,50 voor 5 kg.
Dan worden ze idd zo uit de kratten geschept, dan blijven ze toch beter dan in plastic in de winkel idd
Bliksem schreef:Ik blij, had nog een restje broccoli en een pakje zijden tofu wat een beetje aan het verpieteren/bijna over de datum was.
Gisteren verwerkt in een quiche en het was echt heerlijk
http://postimg.org/image/5n3gg4wod/
Vriend recept gegeven en het stond klaar toen ik thuis kwam
Nog beter plannen en in mijn koelkast kijken zal ook goed zijn voor het bezuinigen.
ChantalSmook schreef:Ik woon in Eindhoven en je hebt op de soeterbeekseweg (richting nederwetten vanaf Eindhoven) de Haas zitten. Die telen veel zelf. Ik haal daar vaak aardbeien en asperges. Ligt alleen niet op de route meer nu ik in eindhoven woon en eigenlijk geen idee of ze aardappelen e.d. verkopen en wat daar de prijs verhouding van is. Er is wel echt een winkeltje bij, dus misschien daar eens kijken?
( Tuinbouwbedrijf De Haas,
Soeterbeek 3 5674 NH Nuenen, Nederland
+31 40 283 1601)
cube schreef:Af en toe floep ik even dit forum binnen om vooral mee te lezen. Nu wel een vraagje, is de Lidl of de Aldi nou goedkoper qua boodschappen doen? Ga zelf altijd naar de Lidl omdat die dicht bij is. Maar heeft het zin om een stukje om te rijden naar de Aldi vroeg ik me ineens af. Dacht die vraag kan ik denk ik hier goed stellen..
Vind bij de Lidl het groente en fruit altijd goed, maar de andere dingen zou het uitmaken of niet echt? Omdat ik vrijwel nooit bij de Aldi kom kan ik er niet over oordelen, maar jullie vast wel!
xFioon schreef:Ook goed bezuinigen: je pinpas vergeten
Dus precies mn boodschappen uitgeteld met het contante geld wat ik nog had, maar moet van de week toch nog even wat bijhalen. Heb nog veel eten in de vriezer, maar van €5 red ik het toch niet de hele week haha. Morgen ook even statiegeld inleveren, ook altijd leuk!