Maar ik weet zo niet zeker of ik beter doorspaar voor een 8, of een 7 plus met meer gb of dat de gewone 7 eigenlijk prima is.
Zou ze eens in handen moeten hebben denk ik....
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Memories schreef:Nooit nooit nooit met Apple zelf meegeven... slechte service, duurt lang, veel te duur en de keren dat ik er een telefoon niet met meer beschadigingen vandaan heb zien komen dan hoe die er heen ging zijn echt op 1 hand te tellen. Maar goed, dat zijn mijn ervaringen, het zal vaak zat ook wel goed zijn gegaan![]()
Ik zou dus zelf gewoon dat ding weer in ontvangst nemen en kijken of een smartphonereparatiewinkel zich eraan wil wagen. Voor mij nooooooit meer Apple zelf
Needje schreef:eilleen333 schreef:Ik heb wel eens gehoord dat apple dat bewust doet. De update zo maken dat de oudere toestellen het er erg moeilijk mee hebben zodat je een nieuwe gaat kopen.
Heeft niet zo zeer daar mee te maken maar de technologie verbetert gewoon.
En de systemen worden sneller en zwaarder en het is dus logisch dat de oudere modellen daar meer moeite mee hebben.
Het is voor ontwikkelaars gewoon goedkoper om nieuwe dingen te ontwikkelen dan al het oude te blijven supporten.