sylva schreef:Zijn er hier misschien mensen die me advies zouden kunnen geven met betrekking tot het uitkiezen van een nieuw abonnement? Of nouja, beter gezegd welk toestel![]()
Altijd een Samsung gehad, nog nooit een Iphone. Laatste Samsung S5 Neo is gisteren gesneuveld. Nu mag ik al sinds oktober verlengen maar aldoor zoiets gehad van, ik wacht even tot de prijzen wat lager worden. Ik wil dus gaan verlengen (TMobile) of stoppen en ergens anders verder, maar als ik de prijzen van de abonnementen zo vergelijk hoef ik t daar niet om te doen. Verder gewoon tevreden bij hen.
Het enige waar ik eigenlijk niet uit kom is welk toestel.
Is een Iphone wel te doen na altijd Samsung, welke zou beter bevallen, hoe zit dat met die updates en welke is gewoonweg handiger om te doen?
Hier eventueel meer mensen die voor hetzelfde stonden en een keuze hebben moeten maken?
Ik ben van samsung (galaxy s6) naar iphone 8 gegaan. Ik ben erg tevreden met mijn iphone en zou geen samsung meer willen. Iphone werkt altijd snel, geen vastlopers, batterij is tot nu toe goed (heb hem nu een half jaar), updates gaan vanzelf maar ik denk dat je dat ook kan uitzetten.
De overstap vond ik vrij simpel. Op de iphone staat gewoon alles wat je hebt, bij samsung stond het dan weer in een ander menu ect. Soms heb ik natuurlijk wel nog dat ik dingen moet zoeken omdat ik niet weet waar het staat. Maar dat had ik met samsung het zelfde haha.
Maar binnen een week was ik gewend!