Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
simongek schreef:pmarena schreef:Oh nu jullie het zeggen, daar had ik nog niet eens bij stilgestaan eigenlijk. Maar hier duurt het de laatste week ook eeuwig voordat de opgehangen was een keer droog is
Ik zet er nu een ventilator op. Scheelt aanzienlijk.
Buiten hangen zet hier geen zoden meer aan de dijk. Blijft nat.
Nielojram schreef:@Karuna, je woont toch in La Douche France?
Hebben ze daar ook prijsplafond?
Of spreek je hier vanuit je vader/gv?
Oprecht verward, meer niet
Dees schreef:Tieme, ook op jouw kale dagprijs komt een 67 cent belasting bovenop. De gasprijs van ANWB is dus vandaag € 1,02. Goedkoper dan vaste contracten, maar zo heel veel goedkoper ook weer niet.
Je argument dat je het prijsverschil van de duurdere wintermaanden in de rest van het jaar weer goedmaakt gaat voor gas niet op. Het gasverbruik is in de wintermaanden gewoon 95-98% van het jaarverbruik.
Bij elektra zit dat anders. Bij KWh is het prijsverschil ook gauw 10-20 cent per kWh, daar verbruik je doorgaans veel meer van. Voor elektra ben ik bij ANWB gebleven, zelfs met zonnepanelen
pmarena schreef:Ja je hebt daar antwoord op gekregen en er ontstond een vervelende discussie waar je nogal onvriendelijke aannames in deed, zie je eigen reacties: Nielojram @ [HTT] Gas en elektra prijzen, beste oplossing *wanhopig*
Dees schreef:En dat je een hogere gasprijs in de winter kan compenseren met een lagere prijs in de zomer, dat is echt onzin. Je verbruikt in de zomer echt maar een fractie van het gasverbruik in de winter. Grappig dat je zo redeneert, maar misschien moet je wat dat aangaat echt even terug naar de rekenmachine.
Tieme schreef:Dees schreef:En dat je een hogere gasprijs in de winter kan compenseren met een lagere prijs in de zomer, dat is echt onzin. Je verbruikt in de zomer echt maar een fractie van het gasverbruik in de winter. Grappig dat je zo redeneert, maar misschien moet je wat dat aangaat echt even terug naar de rekenmachine.
Eeeuhmm.... ik loop dit niet te verzinnen hoor. Ik zie het aan m'n eigen kosten. En hoor en lees het ook van mensen die al langer ervaring hebben met dynamisch.
Maar goed, die zitten er blijkbaar allemaal naast en moeten terug naar de rekenmachine.....