Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steenbok12 schreef:Animal schreef:Ik duim ook mee!
Wij hebben onze plannen aangepast. Gaan nu toch direct de grote stap maken, dus het zoekgebied is aangepast.
Gisteren een huis bezichtigd welke we al maanden te koop hadden zien staan. Moet nog wel het eea aan gebeuren en hij was al verlaagd in vraagprijs. Toch maar gaan kijken en erg enthousiast. Verschil in prijs zouden we kunnen gebruiken om wat op te knappen.
We hebben de vraagprijs geboden (bieden ging op de normale manier, waren nog 10 kijkers) en de makelaar belde vanmiddag dat hij ons bod voor gaat leggen bij de eigenaren. Dat hij denkt dat we een goede kans maken. De verkopers hebben namelijk nog geen nieuw huis en willen graag een late overdrachtsdatum. Wij hebben hem op voorkeur 1 jaar, maximaal 1,5 jaar gezet.
Hij verwacht ook dat we morgen direct wat terug horen
Wat ik niet helemaal snap. Er lijkt geen haast te zijn. Waarom verlagen ze dan de vraagprijs en als hij al zo lang te koop staat zijn er dan daadwerkelijk zoveel kijkers..
Ik ga wel duimen want dit klinkt perfect passend!
horsii schreef:We zijn flink overboden.
Huis is voor ruim over de 4,5 ton verkocht.
Wij hadden ookal overboden en gunstige voorwaarden maar helaas.
horsii schreef:Helaas staan er nu maar twee huizen op. Waarvan een pal naast een kippenboer, no tnx en de ander vindt m'n vriend te dicht naast de snelweg.
Op naar het volgende half jaar zoeken.
CairnTerrier schreef:@ Animal: Weet waar je aan begint met een jaar tot anderhalf jaar wachtenHier hetzelfde gehad en wachten duurt láng... je raakt er vooral heel ongeduldig van
@ Horsii : Weet je al iets?
@ CCCCC: Balen van de verf... wij hebben ook al alles laten mengen voor de bovenverdieping en alles staat al keurig opgestapeld in onze schuur, te wachten totdat we over 3,5 week gaan verhuizen
horsii schreef:Spannend ynskek.
Ik twijfel of ik verder ga met de zoektocht. Vriend wil verder gaan ik twijfel. het kost zoveel tijd en is zo frustrerend. maar hier blijven wonen wil ik ook niet..
En gezien de gekte alleen maar toe blijf nemen.
Nog even heel goed denken.