Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Boras

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 12:38

Voor mij komen die mooie tegeltjes beter tot hun recht in combinatie met wit dan met grijs.

Kirstenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 14:12

Die tegels zagen wij bij de badkamerzaak in combinatie met een hele grijze badkamer, maar daar vielen ze helemaal weg. Ik zou ze met wit en zwart combineren

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 15:40

Foogul schreef:
Mag ik aan jullie als deskundig panel advies vragen? Voor onze badkamer in aanbouw ben ik tegels aan het uitzoeken. Wat een crime... -O- ...de keuze is té reuze! :D

Nu ben ik verliefd geworden op dit tegeltje, een soort oudhollandsch tegeltje van 13 x 13. In de kleur aqua of turquoise. In het echt is de kleur wat meer levendig. Heeft ook wel wat weg van een Marokkaanse sfeer. Maar...hoe combineer ik die?? Ik wil niet de hele badkamer ermee doen, alleen douche en achter de wastafel. Mijn gedachte was een simpele witte glanzende wandtegel erbij (groter en goedkoper O:) formaat) en een muisgrijze vloertegel. Of....? Nou, brand los!

[ Afbeelding ]

Afbeelding

En dit dan als streep in de verder neutrale badkamer

Foogul

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 15:41

Bedankt voor jullie commentaar +:)+ Ik zat toch op de goede weg :j

Een badkamer stucen, industrieel sanitair, dat gaat helaas boven budget. Maar een grote matte witte tegel ga ik wel meenemen ipv een shiny variant. Soms moet je beetje water bij de wijn doen. In ieder geval worden de kleuren in de basis goed. <3

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 15:50

Nog niet helemaal klaar maar wel op de plek
Afbeelding

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 17:56

Wat een werk! Maar wel supertof :j

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 18:00

Leuke kleurtjes !

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 18:30

Misschien een overbodige vraag in dit topic;

Gebruiken hier toevallig nog meer mensen de Spargo moist floor wipes van de action?

Ik zoek eigenlijk een alternatief voor, want ehm, ze zijn heel snel droog. Mijn woonkamer is niet mega groot, en moet er bijna al 3 gebruiken! :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 18:38

Banyu schreef:

Gebruiken hier toevallig nog meer mensen de Spargo moist floor wipes van de action?

Ik zoek eigenlijk een alternatief voor, want ehm, ze zijn heel snel droog. Mijn woonkamer is niet mega groot, en moet er bijna al 3 gebruiken! :+

Uhh ik dweil met een stoomcleaner of een stok met een microvezel dweil...

Ik vind dit soort dingen een beetje ranzig... Niet schoon genoeg :o

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 18:43

Afbeelding

Afbeelding

Vandaar maar weer even wat fleurigs gehaald.

Iemand nog ideetjes voor op die plank op de bovenste foto? Zit nu al twee jaar een engeltje ofzo op, maar iets anders is toch ook wel wenselijk. :')

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 18:45

Banyu schreef:

Die van de Kruidvat bevallen hier goed.
Heb ik om de keuken even snel te dweilen na het eten met drie kleine knoeiende kinderen.
De “echte” van swiffer heb ik ook gehad, die zijn en blijven echt heel nat, maar vond ik dan weer te nat voor op het laminaat.

Voor het echte schoonmaken inderdaad stok met dweil en sopje, maar dat ga ik niet drie keer per dag doen.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 18:50

Janine1990 schreef:
[ [url=m/QLkHef.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/mzEUHo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Iemand nog ideetjes voor op die plank op de bovenste foto? Zit nu al twee jaar een engeltje ofzo op, maar iets anders is toch ook wel wenselijk. :')

Gezellig, zijn die bloemetjes in die vaas echt? Zoiets zoek ik eigenlijk ook, maar dan nep.

Voor het plankje misschien een leuk hangplantje?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 18:52

MizzMontana schreef:
Voor het echte schoonmaken inderdaad stok met dweil en sopje, maar dat ga ik niet drie keer per dag doen.

Nee, dat snap ik inderdaad hoor :')

En ik ben alleen, dus ik knoei alleen droge dingen... Maar ik heb zo'n superfijne 'veger' van Leifheit.
Afbeelding

Briljant ding moet ik zeggen!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 18:55

zonnebloem18 schreef:
Janine1990 schreef:

Gezellig, zijn die bloemetjes in die vaas echt? Zoiets zoek ik eigenlijk ook, maar dan nep.

Voor het plankje misschien een leuk hangplantje?

Allebei zijn echt. Het witte is gipskruid, dat andere is een bloesem.

Een hangplantje heb ik er gehad... en ook op een andere plek. Maar mijn kat gaat daarmee aan de haal vrees ik :') Meerdere keren thuis gekomen dat een hangplant naar beneden was gekomen...

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 18:59

Haha dan hebben wij geluk denk ik, wij hebben 2 hangplanten voor het raam hangen en de kat gaat er wel onder zitten, maar laat het verder met rust.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 19:03

zonnebloem18 schreef:
Haha dan hebben wij geluk denk ik, wij hebben 2 hangplanten voor het raam hangen en de kat gaat er wel onder zitten, maar laat het verder met rust.

Ik denk het :')
Die van mij laat maar weinig met rust... :') Ja de gordijnen gelukkig :')

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 19:06

Janine1990 schreef:

Je ziet ook van die vaasjes in het zwart. Ik vind de accessoires van By-Boo heel leuk.
En bij Pastel en Naturel hebben ze ook leuke dingen, vooral de lampjes op batterij zijn er in allerlei kleuren.....

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 19:14

Electra63 schreef:
Janine1990 schreef:

Je ziet ook van die vaasjes in het zwart. Ik vind de accessoires van By-Boo heel leuk.
En bij Pastel en Naturel hebben ze ook leuke dingen, vooral de lampjes op batterij zijn er in allerlei kleuren.....

Oooh ik bedoelde hangende plank die je zo vaag aan het plafond ziet hangen :P

Maar je hebt me wel getriggerd, Pastel & Naturel ken ik niet... Goddank hebben ze een website... Ik ben verkocht..

En By-Boo <3

Lekker anders, ik hou ervan!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 19:27

Janine1990 schreef:

Voorzichtig iets alvast met het voorjaar/Pasen ??

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 19:43

DubbelDun schreef:
Janine1990 schreef:

Voorzichtig iets alvast met het voorjaar/Pasen ??

Nou ik bedoel meer beeldend iets... Ik wissel door het jaar heen namelijk heel veel af.
Behalve die plank dan... }:0

En je kan er best wel iets mee, maar hij hangt boven mijn hoofd (ik ben 1.86m), dus iets er bovenop zetten is best wat lastig om te zien.

Een hangplant groeit en met knippen heb ik de vorige vermoord... :+ Dus met een kat die ook nog wel op de tafel (bartafel, dus ruim 1m hoog) durft te komen... >;) Is iets langs best een ding zeg maar :')

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 20:37

Dweilen met microvezel vind ik verschrikkelijk, als in alles blijft eraan zitten incl haren!
of ik doe het verkeerd! daarom dacht ik, die doekjes zijn handiger :+

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 20:39

Janine1990,
Wat een moeilijke plank om aan te kleden.
Ik heb in mijn badkamer op een hoge kast een namaak hangplant van Intratuin staat. Hij was toen niet goedkoop, maar ik ben er zo blij mee, dat ik hem meeneem nasr mijn nieuwe huis. Hij is net echt, groeit niet en hoeft geen water. Ideaal.
Of eens kijken op Pinterest.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 20:39

Banyu schreef:
Dweilen met microvezel vind ik verschrikkelijk, als in alles blijft eraan zitten incl haren!
of ik doe het verkeerd! daarom dacht ik, die doekjes zijn handiger :+

Uhh je stofzuigt toch eerst voordat je gaat dweilen?
Ik heb nog nooit haren er aan gehad, of andere rommel... Maar alle voetstappen van zweetvoeten en dergelijke zijn wel mooi weer weg :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 20:40

Electra63 schreef:
Janine1990,
Ik heb in mijn badkamer op een hoge kast een namaak hangplant van Intratuin staat. Hij was toen niet goedkoop, maar ik ben er zo blij mee, dat ik hem meeneem nasr mijn nieuwe huis. Hij is net echt, groeit niet en hoeft geen water. Ideaal.

Hmm, daar had ik nog niet over nagedacht, een nephangplant...

Er beginnen wat dingetje te vormen in mijn hoofd hoor... Hij is inderdaad moeilijk... Maar hij was zó leuk toen ik 'm zag :')

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 20:42

Janine1990 schreef:
Electra63 schreef:
Janine1990,

Hmm, daar had ik nog niet over nagedacht, een nephangplant...

Er beginnen wat dingetje te vormen in mijn hoofd hoor... Hij is inderdaad moeilijk... Maar hij was zó leuk toen ik 'm zag :')

Of van die moderne LeD-lampen er op leggen?