Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Foogul schreef:Mag ik aan jullie als deskundig panel advies vragen? Voor onze badkamer in aanbouw ben ik tegels aan het uitzoeken. Wat een crime......de keuze is té reuze!
![]()
Nu ben ik verliefd geworden op dit tegeltje, een soort oudhollandsch tegeltje van 13 x 13. In de kleur aqua of turquoise. In het echt is de kleur wat meer levendig. Heeft ook wel wat weg van een Marokkaanse sfeer. Maar...hoe combineer ik die?? Ik wil niet de hele badkamer ermee doen, alleen douche en achter de wastafel. Mijn gedachte was een simpele witte glanzende wandtegel erbij (groter en goedkoperformaat) en een muisgrijze vloertegel. Of....? Nou, brand los!
[ Afbeelding ]
Banyu schreef:Misschien een overbodige vraag in dit topic;
Gebruiken hier toevallig nog meer mensen de Spargo moist floor wipes van de action?
Ik zoek eigenlijk een alternatief voor, want ehm, ze zijn heel snel droog. Mijn woonkamer is niet mega groot, en moet er bijna al 3 gebruiken!
Banyu schreef:Misschien een overbodige vraag in dit topic;
Gebruiken hier toevallig nog meer mensen de Spargo moist floor wipes van de action?
Ik zoek eigenlijk een alternatief voor, want ehm, ze zijn heel snel droog. Mijn woonkamer is niet mega groot, en moet er bijna al 3 gebruiken!
Janine1990 schreef:[ [url=m/QLkHef.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mzEUHo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaar maar weer even wat fleurigs gehaald.
Iemand nog ideetjes voor op die plank op de bovenste foto? Zit nu al twee jaar een engeltje ofzo op, maar iets anders is toch ook wel wenselijk.
zonnebloem18 schreef:Janine1990 schreef:[ [url=m/QLkHef.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iemand nog ideetjes voor op die plank op de bovenste foto? Zit nu al twee jaar een engeltje ofzo op, maar iets anders is toch ook wel wenselijk.
Gezellig, zijn die bloemetjes in die vaas echt? Zoiets zoek ik eigenlijk ook, maar dan nep.
Voor het plankje misschien een leuk hangplantje?
Janine1990 schreef:[ [url=m/QLkHef.jpg]Afbeelding[/url] ]
Electra63 schreef:Janine1990 schreef:[ [url=m/QLkHef.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je ziet ook van die vaasjes in het zwart. Ik vind de accessoires van By-Boo heel leuk.
En bij Pastel en Naturel hebben ze ook leuke dingen, vooral de lampjes op batterij zijn er in allerlei kleuren.....
DubbelDun schreef:Janine1990 schreef:Iemand nog ideetjes voor op die plank op de bovenste foto? Zit nu al twee jaar een engeltje ofzo op, maar iets anders is toch ook wel wenselijk.
Voorzichtig iets alvast met het voorjaar/Pasen ??
Banyu schreef:Dweilen met microvezel vind ik verschrikkelijk, als in alles blijft eraan zitten incl haren!
of ik doe het verkeerd! daarom dacht ik, die doekjes zijn handiger
Electra63 schreef:Janine1990,
Wat een moeilijke plank om aan te kleden.
Ik heb in mijn badkamer op een hoge kast een namaak hangplant van Intratuin staat. Hij was toen niet goedkoop, maar ik ben er zo blij mee, dat ik hem meeneem nasr mijn nieuwe huis. Hij is net echt, groeit niet en hoeft geen water. Ideaal.
Of eens kijken op Pinterest.
Janine1990 schreef:Electra63 schreef:Janine1990,
Wat een moeilijke plank om aan te kleden.
Ik heb in mijn badkamer op een hoge kast een namaak hangplant van Intratuin staat. Hij was toen niet goedkoop, maar ik ben er zo blij mee, dat ik hem meeneem nasr mijn nieuwe huis. Hij is net echt, groeit niet en hoeft geen water. Ideaal.
Of eens kijken op Pinterest.
Hmm, daar had ik nog niet over nagedacht, een nephangplant...
Er beginnen wat dingetje te vormen in mijn hoofd hoor... Hij is inderdaad moeilijk... Maar hij was zó leuk toen ik 'm zag