Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MizzMontana schreef:Spannend Yasmine, vervelend ook dat het zo moet lopen. Hopelijk is het jullie gegund!
Knetterhard, weten jullie al of jullie van de hypotheek verstrekker na 6 maanden pas het huis mogen aanvaarden? Wij hebben ook wel eens naar een hypotheekvorm gekeken waarbij het binnen 3 maanden zou moeten passeren bij de notaris.
Berdien schreef:Je hebt meerdere partijen waarbij langer dan drie maanden mogelijk isWel iets om in de gaten te houden, en waarom je niet alleen moet kijken naar de laagste rente maar ook naar de voorwaarden en termijnen.
Berdien schreef:Je hebt meerdere partijen waarbij langer dan drie maanden mogelijk isWel iets om in de gaten te houden, en waarom je niet alleen moet kijken naar de laagste rente maar ook naar de voorwaarden en termijnen.
FatCat schreef:Op Donderdag heb ik mijn opening bod gedaan. Op vrijdag aantal keer en weer met tegenboden. En nu is het stil al sinds vrijdag avond. Ze hebben dus het weekend + gisteren gehad om na te denken over mijn laatse tegenbod.
Wat doe ik nu? Zet ik een tijdslimiet op mijn laatste bod or heb ik nog even geduld? Woning staat 2 maanden te koop dus niet super populair. Mijn laaste bod was voor 175.750 en de vraagprijs is 180K.