Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
swartbeessie schreef:Ik vind het een hele nette buitenplaats. Zit veel werk in, en vast een goeie plek voor feestjes. Maar wat me - over het algemeen - opvalt, is de hoeveelheid bestrating en minimaal groen.
Dit is geen aanval overigens, ieder zijn smaak. Zelf mis ik het 'tuin' gedeelte vaker in dit topic...
x_Jeanine_x schreef:Thanks.
Als wij een landelijker huis hadden gehad was het een wildere tuin geweest. Nu is het huis ook strakker en hebben wij de lijn doorgetrokken.
[ [url=m/j7Qmed.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2tJkDa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Stuk van de andere kant.
Waar nu gras is komt volgend jaar overkapping met lamellen dak.
x_Jeanine_x schreef:Gelukkig heeft ieder z'n eigen smaak.
In de split bakken zitten water opvangers onder, dus dat water blijft in de tuin.
Er zijn nog eventueel 2 hoeken waar ik lage borders in wil maken, alleen staan die dan in de volle zon te branden.
Dank je wel voor de mensen die het mooi vinden. Dank je wel voor de opbouwende kritiek.
Morganlefay schreef:Naath86
Je Wisteria is ontploft![]()
Maar zit daar een verhoogde vijver onder?
Zie verder een heleboel late bloeiers en vlinderplanten.
beatje schreef:swartbeessie schreef:Ik vind het een hele nette buitenplaats. Zit veel werk in, en vast een goeie plek voor feestjes. Maar wat me - over het algemeen - opvalt, is de hoeveelheid bestrating en minimaal groen.
Dit is geen aanval overigens, ieder zijn smaak. Zelf mis ik het 'tuin' gedeelte vaker in dit topic...
Oeff dacht dat ik de enigste was. Het is toch wel heel veel hoe bouw ik mijn tuin zoveel mogelijk vol ipv dat het over beplanting gaat.
swartbeessie schreef:Zeg ik toch ook letterlijk?
Ieder zn smaak. Zelf heb ik liever groen. Overigens is t n misvatting dat stenen low maintenance is, en daarbij spreek ik uit ervaring...
Naath86 schreef:Morganlefay schreef:Naath86
Ja klopt die blauwe regen gaat een beetje hard op het moment, gaan we dit weekend weer even onder handen nemen![]()
Daaronder zit idd een vijver. Vriendlief zijn hobby is koi karper, dus dat moet dan maar.. Kan ik natuurlijk niks van zeggen als paardenmeisje.
Ben idd nog op zoek naar planten die wat eerder bloeien, heb in het voorjaar wel bollen en sieruien, maar nog te weinig wat echt bloeit. Dat is idd nog een projectje, voor tips houd ik me aanbevolenProbleem is alleen dat ik in het voorjaar te laat met de tuin begin of niet meer weet waar wat stond en dan kan ik in het tuincentra niet echt meer iets vinden. Moet er dit voorjaar toch echt ff werk van maken!
Naath86 schreef:Morganlefay schreef:Naath86
Ja klopt die blauwe regen gaat een beetje hard op het moment, gaan we dit weekend weer even onder handen nemen![]()
Daaronder zit idd een vijver. Vriendlief zijn hobby is koi karper, dus dat moet dan maar.. Kan ik natuurlijk niks van zeggen als paardenmeisje.
Ben idd nog op zoek naar planten die wat eerder bloeien, heb in het voorjaar wel bollen en sieruien, maar nog te weinig wat echt bloeit. Dat is idd nog een projectje, voor tips houd ik me aanbevolenProbleem is alleen dat ik in het voorjaar te laat met de tuin begin of niet meer weet waar wat stond en dan kan ik in het tuincentra niet echt meer iets vinden. Moet er dit voorjaar toch echt ff werk van maken!