Cer schreef:Gezien ik geen droger heb, en was in huis droog, en zuinig doe met stoken, droogt de was van geen kanten en wordt het soms vochtig in huis.
Nu dacht ik dat een electrisch droogrek misschien een oplossing is.. zijn er mensen die dat hebben?
Want drogen voor een IR paneel schijnt niet goed te werken? Ik dacht ook nog aan een zuinige electrische kachel voor in de kamer waar de was staat en dan even aanzetten... Iemand een handig idee?
Vochtig huis is voor meer dingen slecht dan enkel wanneer is mijn was nu eens droog. Ik heb nu een losse digitale thermometer die ook luchtvochtigheid meet. Bij te hoog gaat de kachel langer en soms iets hoger aan, maar ivm droogstoken stook ik eerste keer/keren wel eens een nacht door, dus zo 24-36 uur aan een stuk (gas). Als ik enkel af en toe net an een uurtje zou stoken weet ik niet hoe vochtig dit huis zou blijven en of huis wel warmte vasthoud in de muren. Gisteren bleef kachel uit, nu aan ivm bezoek ook, maar het was nog 16.5 in huis.
Denk dat anders stoken of een vochtvreter meer rendement geeft, zeker omdat te vochtig meer problemen geeft dan enkel natte was.