Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Animal schreef:Ik duim ook mee!
Wij hebben onze plannen aangepast. Gaan nu toch direct de grote stap maken, dus het zoekgebied is aangepast.
Gisteren een huis bezichtigd welke we al maanden te koop hadden zien staan. Moet nog wel het eea aan gebeuren en hij was al verlaagd in vraagprijs. Toch maar gaan kijken en erg enthousiast. Verschil in prijs zouden we kunnen gebruiken om wat op te knappen.
We hebben de vraagprijs geboden (bieden ging op de normale manier, waren nog 10 kijkers) en de makelaar belde vanmiddag dat hij ons bod voor gaat leggen bij de eigenaren. Dat hij denkt dat we een goede kans maken. De verkopers hebben namelijk nog geen nieuw huis en willen graag een late overdrachtsdatum. Wij hebben hem op voorkeur 1 jaar, maximaal 1,5 jaar gezet.
Hij verwacht ook dat we morgen direct wat terug horen
Wij hebben onze plannen aangepast. Gaan nu toch direct de grote stap maken, dus het zoekgebied is aangepast.
Gisteren een huis bezichtigd welke we al maanden te koop hadden zien staan. Moet nog wel het eea aan gebeuren en hij was al verlaagd in vraagprijs. Toch maar gaan kijken en erg enthousiast. Verschil in prijs zouden we kunnen gebruiken om wat op te knappen.
We hebben de vraagprijs geboden (bieden ging op de normale manier, waren nog 10 kijkers) en de makelaar belde vanmiddag dat hij ons bod voor gaat leggen bij de eigenaren. Dat hij denkt dat we een goede kans maken. De verkopers hebben namelijk nog geen nieuw huis en willen graag een late overdrachtsdatum. Wij hebben hem op voorkeur 1 jaar, maximaal 1,5 jaar gezet.
CCCCC schreef:Wij hebben vandaag (een week voor overdracht) alle documenten ontvangen. Onze hypotheekadviseur loopt er morgen nog even doorheen om te checken op ongeregeldheden en dan kunnen we volgende week donderdag tekenen.![]()
Ook even een baalmomentje, de bestelde verf is niet geleverd.. Problemen bij de leverancier. 1 van de 2 kleuren is er gelukkig wel, maar we gaan dan maar muurverf laten mengen in de kleur die we willen via een internetaanbieder..
CCCCC schreef:SimoneeM schreef:Ik voel weer helemaal die stress die wij hadden toen we geboden hadden :’)
Al hadden wij gelukkig toen snel bericht. De hypotheek daarentegen...
Ja dat wachten is echt killing...
Is jullie hypotheek nu volledig rond?
horsii schreef:CCCCC schreef:Ik hoop voor jou dat je morgen iets hoort en dat ze het niet over het weekend tillen! Wij werden toen nog op zaterdag gebeld, maar de spanning was echt niet te harden!
Dat hoop ik ook .. afwachten maar haha.
Dat geloof ik. Buikpijn krijg je der van van al die spanning.