Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Majabeestje schreef:Keuken uitgekozen en definitief gemaaktBen nu al blij met mijn zwarte quooker
![]()
Het is een simpele, strakke keuken. Bewust, we krijgen een kleurtje op de achterwand en in de keuken komt een grote houten tafel met verschillende stoelen en grote lampen. En de aankleding natuurlijk en planten.
[ [url=m/FCSO0D.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gianti schreef:Mandyy schreef:Oei lekkage..
Wij hebben de lamp opgehangen.
[ [url=m/SqYS9y.jpg]Afbeelding[/url] ]
wat mooilinnnde schreef:ik kom weer binnenvallen..... hebben nieuwe salontafel gekocht die wat lager was en rond...
morgen tv aan de muur.
[ [url=m/u58QeF.jpg]Afbeelding[/url] ]
En vandaag ook de tafel besteld... deze afmeting, maar met rechte zijkanten en een mooiere overloop. Dus niet dat hele lichte naar het donkere....
Volgende week ophalen..... wiehoeeee
[ [url=m/2zo5ts.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een prachtig kleed! Waar heb je deze van?
Ik kom weer eens binnenvallen. Ben al flink aan terug bladeren voor inspiratie, maar ik heb echt 0.0 inspiratie met wat ik met mijn woonkamer wil
We hebben nu net 1 muur gewit en dat frist al op en willen nog eentje waarschijnlijk wit... Maarja... welke dan? Ook zijn we zonder gekheid al mee dan 2 jaar opzoek naar een vloerkleed en gewoon niets vind ik mooi voor erbij...
Ik ben wel benieuwd wat jullie zouden aanpassen allemaal?
[ [url=m/bgxWfT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Njbayh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nIXprx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Majabeestje schreef:Foogul, ik zou kiezen voor juist een grote, mat witte tegel erbij. De vloer ook licht, lichte betonlook tegels (of een betonlook gietvloer).
En dan de douchehoek van glas met zwart staal, de kranen ook zwart. En het wastafelmeubel van heel licht hout.
Foogul schreef:Mag ik aan jullie als deskundig panel advies vragen? Voor onze badkamer in aanbouw ben ik tegels aan het uitzoeken. Wat een crime......de keuze is té reuze!
![]()
Nu ben ik verliefd geworden op dit tegeltje, een soort oudhollandsch tegeltje van 13 x 13. In de kleur aqua of turquoise. In het echt is de kleur wat meer levendig. Heeft ook wel wat weg van een Marokkaanse sfeer. Maar...hoe combineer ik die?? Ik wil niet de hele badkamer ermee doen, alleen douche en achter de wastafel. Mijn gedachte was een simpele witte glanzende wandtegel erbij (groter en goedkoperformaat) en een muisgrijze vloertegel. Of....? Nou, brand los!
[ Afbeelding ]
oji schreef:Foogul schreef:Mag ik aan jullie als deskundig panel advies vragen? Voor onze badkamer in aanbouw ben ik tegels aan het uitzoeken. Wat een crime......de keuze is té reuze!
![]()
Nu ben ik verliefd geworden op dit tegeltje, een soort oudhollandsch tegeltje van 13 x 13. In de kleur aqua of turquoise. In het echt is de kleur wat meer levendig. Heeft ook wel wat weg van een Marokkaanse sfeer. Maar...hoe combineer ik die?? Ik wil niet de hele badkamer ermee doen, alleen douche en achter de wastafel. Mijn gedachte was een simpele witte glanzende wandtegel erbij (groter en goedkoperformaat) en een muisgrijze vloertegel. Of....? Nou, brand los!
[ Afbeelding ]
Leuke tegel! Ik zou de rest juist niet betegelen. Deze tegel in de natte gedeeltes zoals douche en achter de wastafel, en de rest van de badkamerwanden gewoon alleen stucen.