Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jis_ schreef:Sterkte met niet weer nieuwe halen corinep.![]()
Mooi collectie inderdaad.Die Ananas is cool! En de Burle Marxii staat nog op mijn verlanglijst.
corinep schreef:1 van mijn nieuwe plantjes, heeft even geduurd voor ik voor die plek een mooie pot en plant had gevonden, verschillende kleurtjes en soorten uitgeprobeerd maar ben er zo blij mee hoe het nu staat.
[ [url=m/vzfV6Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Volgens mij had ik deze nog niet laten zien, heb m al even, hij groeit super goed en vind m erg mooi, de hanger heb ik zelf geknoopt, de kralen waren van een moederdagcadeautje(ketting met houten kralen en pasta).
[ [url=m/jpy6vK.jpg]Afbeelding[/url] ]
En deze plant ook erg blij mee, er vielen van de week wel een paar blaadjes van de onderkant af helaas. Iemand enig idee hoe dat komt? Je kan het niet zien maar er komen bovenop al weer nieuwe bladeren aan.
[ [url=m/mR3d3w.jpg]Afbeelding[/url] ]
Macs schreef:Van de week planten bij tuincentrum gekocht, super goed geïnspecteerd op luis.
En jawel, vandaag trips ontdekt. How?? Ik word echt gek van alle soorten luis op mijn planten. Wat doe ik verkeerd?
wendy1987 schreef:kaneel poeder, dat heb ik in huis, dat kan ik inderdaad wel proberen!
Edit: doe je gewoon poeder of moet je nog iets speciaals daarmee doen? Kom op internet iets tegen over gekookt water, drap ed?