Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Prairy schreef:Tipje: Bananendozen zijn gratis en véél steviger dan verhuisdozenEn makkelijker te stapelen ook.

Je hebt echt veel meer troep als je denkt meestal. Als je toevallig een kamer over hebt, kun je die bijvoorbeeld inrichten als dozen kamer, dan staan ze niet in de weg en kun je alvast dingen inpakken die je niet echt nodig hebt (of dat gewoon weggooien
). Vergeet niet erop te zetten wat erin zet, of maak een lijstje wat er in de doos zit en nummer ze bijvoorbeeld. Dan kun je ze ook makkelijker hergebruiken
.
.
Gisteren kregen we een mailtje dat ons bod voor de vraagprijs "voor haar oké" was, maar ze wou het nog even voorleggen aan haar broer (die eigenaar is van een studio is op de onderste verdieping, niet van het gedeelte dat wij effectief zouden kopen). Nu plots een mailtje dat haar broer andere mensen de kans wil geven tot volgende week maandagavond, met haar excuses erbij.
Hiermee willen we akkoord gaan, alleen de verkoper wil 6 maanden nog in het huis blijven wonen.. Selka schreef:Rot Yasmine.. als je het heel erg graag wilt hebben zou ik wachten maar je wordt erg duidelijk tegen elkaar uitgespeeld.
knetterhard, weet je ook wat de reden is? Is er wel een mogelijkheid om eerder te vertrekken? Dat is goede info voordat je een lager bod doet.
Yasmine schreef:Ik heb haar geantwoord dat we ontgoocheld zijn, omdat er gecommuniceerd was dat het huis verkocht zou worden aan degene die als eerste de vraagprijs biedt. En dat dit ook de reden is waarom we de vraagprijs geboden hebben. Anders hadden we even goed lager kunnen beginnen.
Ik merk inderdaad heel erg dat die broer van haar gewoon ons tegen andere mogelijke kopers wil uitspelen. We hebben dit in het verleden nog meegemaakt (met een verkoper die zei "iemand heeft substantiëel meer geboden dan jullie" maar niet wou zeggen hoeveel, en dan wou dat we nog een bod deden) en ik kan er gewoon niet tegen.
Ze hadden het van te voren moeten aangeven ja.. 

Ze hebben maar op 1 kleine website geadverteerd. Na het eerste toonmoment hadden ze alleen een bod van 45.000 onder vraagprijs en ze vertelde me dat er momenteel nog niemand boven ons geboden heeft. En eerlijk gezegd denk ik dat echt geïnteresseerden wel eerder hadden geboden. Er is dus hoop, duimen maar!
) kunnen krijgen. We zoeken nu tussen 350.000 en 430.000. Wel liefst in het stadscentrum, waar de markt verschrikkelijk is. Als dit huis 'm niet wordt, ben ik er echt even klaar mee