Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prairy schreef:Tipje: Bananendozen zijn gratis en véél steviger dan verhuisdozenEn makkelijker te stapelen ook.
Selka schreef:Rot Yasmine.. als je het heel erg graag wilt hebben zou ik wachten maar je wordt erg duidelijk tegen elkaar uitgespeeld.
knetterhard, weet je ook wat de reden is? Is er wel een mogelijkheid om eerder te vertrekken? Dat is goede info voordat je een lager bod doet.
Yasmine schreef:Ik heb haar geantwoord dat we ontgoocheld zijn, omdat er gecommuniceerd was dat het huis verkocht zou worden aan degene die als eerste de vraagprijs biedt. En dat dit ook de reden is waarom we de vraagprijs geboden hebben. Anders hadden we even goed lager kunnen beginnen.
Ik merk inderdaad heel erg dat die broer van haar gewoon ons tegen andere mogelijke kopers wil uitspelen. We hebben dit in het verleden nog meegemaakt (met een verkoper die zei "iemand heeft substantiëel meer geboden dan jullie" maar niet wou zeggen hoeveel, en dan wou dat we nog een bod deden) en ik kan er gewoon niet tegen.