Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 19:43

Staat er mooi!

Ik speur mp af , misschien toch bank wegdoen .. Dan andere bank verfen (kan dat met textiel verf? ) en nog een fauteuil score die bij de andere fauteuil past een kleinere salontafel en een vloerkleed . Of ik heb nestel drang :') of ik heb een opvlieging hmm

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 20:12

Kirrr schreef:
Ik wil graag een tekst op mijn muur schilderen.
Iemand tips?
Het gaat om glasvezelbehang, dus wel een beetje reliëf.. ben bang dat het afplakken eronder gaat uitlopen en uit de losse hand kan ik absoluut niet.

De boeken ideeën hierboven zijn wel super leuk. Heb alleen niet genoeg boeken voordat te doen :D

Beamer! Zo hebben wij dat ooit op school gedaan. Projecteren, met potlood uittekenen en dan inkleuren met verf!

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 12:02

*kruipt uit de meeleeshoek*

Mooi die kast zo Dems!

Die FB pagina is inderdaad superleuk! Meteen geliked :)

Ik ben nog steeds druk met inrichten (we wonen hier pas 7 maand, maar goed)
Nu druk met de studeerkamer, is een grote ruimte, balkenplafond op 3.10 m hoogte, grote ramen en openslaande deuren, mooie houten vloer erin. Ik heb er een groot bureau in het midden staan, heel donkerhout met groen leer ingelegd :P 2 weken geleden op MP 2 enorme boekenkast gescoord *\o/* , die ga ik donkerder maken, aan elkaar maken, trapje eraan en lampjes erboven.
Maar nu moet er eerst worden behangen.....
Ik heb gisteren een staaltje gekregen van dit behang:
http://www.behangwebshop.nl/flock-barok-rood-goud
Supergaaf! Alleen wil ik eigenlijk een donkerrode achtergrond, met gouden opdruk en dan het liefst fluweelachtig. Maar ik kan het niet echt vinden, hebben jullie ideeen??

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 12:03

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 12:13

Ik heb van westwing Nog een pasje liggen dat je 30,- korting krijgt bij besteding vanaf 100,- als iemand intresse heeft pb me dan even dan zoek ik m even op

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 12:27

Foto's komen nog Kentaro :) Nu is er niet zoveel te zien, alleen (bijna) kale muren en een bureau onder plastic :P
Die link, superleuke dingen zitten ertussen, hert Harry :') _O-
Thnx voor het meedenken, die eerste link, van kleurmijninterieur heb ik zelf ook gevonden, supergaaf behang! Alleen helaas niet meer leverbaar..... Die andere 2 vind ik minder, t liefst wil ik zo'n fluwelen opdruk :D Lekker 'aaibaar' behang :P

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 12:44

chips... had helemaal niet gezien dat ie uitverkocht was :o
heb je al gegoogled op velours (flock) behang?? Kwam ik ook verschillende tegen!

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 13:00

Hoi allemaal, mag ik me hier ook melden?
Ik woon nu aan de "boerderij" van m'n ouders vast, half op mezelf dus maar ga eind van het jaar naar we eigen huurhuis. Vind het zo leuk! Wil het tip top inrichten maar wil nog veel ideeën op doen :)

_Deniise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 14:25

Hoi allemaal, ik wil me ook graag melden als dat kan. Zal vooral meelezen en af en toe een fotootje plaatsen als dat mag :)

Krijg 28 november de sleutels van ons nieuwbouw appartement! Ben al een beetje aan het inrichten geweest via de computer, in het echt moet ik nog even wachten. Het is wel maar klein, 40m2 dus dat wordt slim inrichten haha. We hoeven alleen nog meubels te plaatsen, behang/verf zit er al op. Inclusief nieuwe vloer, gordijnen en moderne (kleine) keuken :D

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 15:49

:wave: Leuk! Gefeliciteerd allebei!!
essiesilly, dat zal wel erg wennen worden, vanaf een boerderij naar een huurhuis!?

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 19:49

Ja dat zal zeker wennen worden haha maar is een straatje met 2 huizen :p "de mijne" en 1 buur verder aan de voorkant zij en achterkant geen buren dus t valt nog wel mee :D

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 17:53

Leuk essiesilly! Wij wonen/woonden ook bij in de boerderij :)
Maar kan me voorstellen dat je eht leuk vindt om echt je 'eigen stekkie' te hebben dalijk.
Ook gefeliciteerd Deniise! Ben benieuwd naar de foto's!
Ik heb van mp nog wat behangstaaltjes opgevraagd;
deze http://www.marktplaats.nl/a/huis-en-inr ... d-t56.html
en deze: http://www.marktplaats.nl/a/huis-en-inr ... 12-95.html
Maar nog geen reactie gehad, dus afwachten of ze uberhaupt staaltjes versturen....
Hier de beloofde foto's van de studeerkamer:
http://www.mijnalbum.nl/Foto650-PFWYBH4X.jpg
De openslaande deuren:
http://www.mijnalbum.nl/Foto650-SN48RJVR.jpg
Ouderwetse ramen:
http://www.mijnalbum.nl/Foto650-SB3F6R76.jpg

Vandaar weer lekker veel hulp gehad (5 man sterk aan het werk gehad), houthakken, balen hooi verslepen, in de tuin aan het werk, maar ook de muren kaal gemaakt in de studeerkamer, nog een paar kleine stukjes schuren, dan plamuren en dan kunnen we gaan behangen (als ik behang kan vinden :P )

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 12:15

Hallo Bokkers,

Over drie weken ga ik verhuizen naar mijn nieuwe stekje in een prachtig pand.

Ik ga hier deze kleur vloer inleggen

Afbeelding

Deze bank heb ik al

Afbeelding

Wat voor soort kleur salon en eettafel zouden jullie hierbij doen? Ik heb totaal geen inspiratie wat ik hierbij zou moeten doen.

Heeft iemand ook ervaring met keukenkastjes over verven?

Bedankt alvast! :D

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 13:38

Als ik het zo zie zou ik voor hoogglans wit (of grijs) met rvs gaan, maar dat moet je net mooi vinden natuurlijk. Je voorbeelden zien er vrij strak uit vandaar.
Maar vergrijst teakhout zou hier ook heel mooi bij staan :j Het ligt natuurlijk ook wel heel erg aan de ruimte.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 15:11

Steigerhout. <3 Maar dat moet wel je smaak zijn.

Denk dat ik hier ook wat regelmatiger kom. Hebben een huis gekocht en gaan 1 december erin! Ben druk bezig met inrichting bedenken en vooral met leuke spulletjes kopen! Gisteren een zwart-wit foto van m'n paard besteld op hout (www.fotoophout.nl). Wil hier meer inspiratie op doen! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 15:15

Er kan zoveel, het is maar net wat je wilt. Wat komt er aan de muren? Helemaal wit? Een knalkleur en een neutrale kleur?

Lisette03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 15:45

Misschien kunnen jullie mij ook wel advies geven, wij hebben een terra (donkeroranje/bruinige) vloer, donkerblauwe leren bank, notenhouten meubels en een glazen salontafel. We gaan van het weekend de muur die nu nog baksteen is witten, dan zijn alle muren wit.

De schouw van de haard is nu ook nog baksteen, maar die zou ik graag een kleurtje geven, maar welke kleur?????

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 15:52

In een blauwtint, passend bij de bank. Of een warme kleur, passen bij de vloer.

Lisette03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 16:36

Oude foto, maar hier is de vloer te zien, de bank is echt heel donkerblauw, op foto's lijkt hij snel zwart.
Afbeelding

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 17:04

Kijk eens naar de kleur early dew van flexa

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 18:00

Gewoon wit zijn de muren en de accesoires zijn turquoise en doorzichtig glas.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 19:03

Ik zou ook gaan voor een blauwtint denk ik, maar daar zijn wel miljoenen tinten van natuurlijk :D
Turquoise is leuk, voegt echt wat kleur toe. Maar een zachte blauwgrijs kan ook heel mooi en rustgevend zijn.

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 20:23

Eerder heb ik ook wel eens gezellig mee gekletst in het topic, en het word nu wel weer tijd om mij te melden
gezien wij een woning gekocht hebben.

Nu zit ik met een dillema wil graag weer overstappen naar de grijstinten zoals in ons eerste huisje, dit stond in onze huidige woning niet dus gingen wij over op bruin tinten.
Maar ik nijg nu toch weer terug naar de grijs tinten, en dit komt ook weer meer overeen met de nieuwe woning (keukenvloer, gang, toilet en badkamer zijn recent betegeld met donkere grote tegels)

Nu heb ik de meubel serie Tom van leenbakker http://www.meubilairverkopen.nl/foto/f/ ... a46106.JPG

En ik ben eigenlijk wel tevreden over de kwaliteit van deze meubelen.
Maar nu weet ik gewoon niet welke vloer er bij gaat passen..
Nu vind ik eiken grijs heel erg mooi, zoiets als in dit linkje maar vraag mij echt af of dit wel zou staan? http://www.artwoninginrichting.nl/img/c ... ieding.jpg

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 12:06

Ik heb die meubels ook Rudina! Ik zal vanavond een foto maken van mijn vloer/meubels. :)

Ik heb een donkerder bruin laminaat erbij. Ik wilde zelf graag eerst ook een grijze vloer, maar na enkele voorbeeld stukken bij de meubels te hebben gehouden werd grijs echt te somber en grauw, omdat de meubels ook die tinten hebben.

Ik heb het aangekleed met grijs/zilver/rvs en turquoise accessoires.