Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kido schreef:Als je er 2 jaar mee wilt doen dan moet je niet die Samsung kiezen.
En valt je lg niet nog onder garantie?
x_Jeanine_x schreef:Ik heb de zoekfunctie half gebruikt.
Maar mijn oog is ook gevallen op een Huawei P20 Lite.
Maar nu geeft die bij bepaalde recensies aan dat die geen netwerk ondersteunt, maar dat lijkt mij raar omdat hij wel bij een abbo verkocht word.
Ik zou de telefoon wel los willen kopen. Hiervoor al jaren samsung gehad en bevalt super. Alleen vind de nieuwe samsung gewoon te duur. Mijn vriend zijn s5 is nu kapot, heeft mijn oude s3. En dan willen wij mijn oude telefoon compleet resetten en dan hij mijn oude gebroken.
x_Jeanine_x schreef:Ik heb de zoekfunctie half gebruikt.
Maar mijn oog is ook gevallen op een Huawei P20 Lite.
Maar nu geeft die bij bepaalde recensies aan dat die geen netwerk ondersteunt, maar dat lijkt mij raar omdat hij wel bij een abbo verkocht word.
Ik zou de telefoon wel los willen kopen. Hiervoor al jaren samsung gehad en bevalt super. Alleen vind de nieuwe samsung gewoon te duur. Mijn vriend zijn s5 is nu kapot, heeft mijn oude s3. En dan willen wij mijn oude telefoon compleet resetten en dan hij mijn oude gebroken.
Freyr schreef:Hoihoi! Ik heb jullie hulp en advies even nodig.
Eind januari heb ik een samsung S7 Egde aangeschaft, ontzettend tevreden over! Echter heeft deze niet langer dan 3 maanden mogen leven dankzij een valReperatiekosten lopen richting de 400 euro, zonder garantie dat alle problemen opgelost zijn
Ik heb dus besloten om een nieuw toestel aan te schaffen.
Het liefst zou ik weer een S7 Edge willen kopen, maar ik ben bang dat de software achter gaat lopen (S9 is natuurlijk ook alweer uit...) Vooral de camera en het edgescherm vond ik geweldig! Zouden jullie aanraden om weer hetzelfde toestel te kopen of toch een andere?
Eisen:
- Goede camera, kwaliteit het liefst hetzelfde als de S7 edge of beter.
- Idem voor de frontcamera
- Spatdicht (Moet nog fatsoenlijk werken als er een paar regendruppels 2 seconde opliggen)
- Moet tegen een stootje kunnenMijn LG L90 heeft heel wat meer vallen overleefd.
- Maximaal 5.2 inch ongeveer
Richtprijs is 350/400 euro.
Huawei heb ik al goede verhalen over gehoord, maar deze vind ik echt zo ontzettend lelijk... Misschien moet ik mij daar overheen zetten, maar hopelijk hebben jullie nog andere aanraders!