Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vetra schreef:Ik heb net een impuls aankoop gedaan.... weliswaar een besparendemaar toch, namelijk Too good to go, een pakket bij de AH to go.
Beetje dubbel, ik bespaar 8€, maar heb nu ook 4€ uitgegeven aan iets wat niet echt nodig was.
Maar ik werd er wel even vrolijk van! Morgenavond kan ik het ophalen.
Brainless schreef:senna21 schreef:Om rijst, bonen etc. te koken, kun je zelf een hooikist maken. Dat is niet moeilijk, een paar dekens werken ook al. Kort koken en dan een paar uur ingepakt laten staan. Er zijn verschillende sites met recepten.
https://www.tijdvoorkoken.nl/hooikist-koken/
Rijst kun je gewoon aan de kook brengen en dan afzetten.. evt een handoek erom en/of naast de kachel, en met 15/20 minuten is de rijst gaar. Werkt zeker fijn met (witte) snelkook rijst.
1 kopje rijst met iets minder dan 2 kopjes water, je hoeft dan niet meer af te gieten.
Werkt ook met pasta, dan kun je gewoon "veel" water gebruiken en na 15/20 minuten afgieten.
Wij deden niet anders op de camping met 1 brandertje.
Tango1979 schreef:Net 20 euro per maand bespaard![]()
Elk jaar in november loopt mijn contract bij Ziggo af. Ik bel dan en zeg dat ik een aanbieding heb van een andere partij. Ik heb nu 9 maanden 20 euro korting.
Ik kan natuurlijk ook echt overstappen elk jaar, vaak zijn er betere welkombonussen elders. Maar dat vind ik zo'n gedoe.
Dus bel eens naar je provider!
Needje schreef:De dag dat ik mijn mailadres kan houden ongeacht bij welke provider ik zit stap ik ook elk jaar over.
Maar ik heb echt zo mega veel met mijn mailadres dat ik het echt teveel gedoe vind om te veranderen.
Oh ik lees nu dat ze een email only abbo hebben. Maar die kost nog 7,50 per maand...
8nnemiek schreef:Over een paar weken sluiten de laatste Jan Linders filialen, dus als er nog Limburgse en Brabantse bokkers zijn die nog willen profiteren, het kan nog![]()
Ik ben vorige week bij een filiaal op de allerlaatste dag geweest; 75% korting
Needje schreef:De dag dat ik mijn mailadres kan houden ongeacht bij welke provider ik zit stap ik ook elk jaar over.
Maar ik heb echt zo mega veel met mijn mailadres dat ik het echt teveel gedoe vind om te veranderen.
Oh ik lees nu dat ze een email only abbo hebben. Maar die kost nog 7,50 per maand...
Citaat:Wij deden niet anders op de camping met 1 brandertje.
VanHuisUit schreef:Dat soort eieren zijn vaak ook veel lekkerder dan van de supermarkt (cq kippen industrie). En zeker prettiger voor de kippetjes!
8nnemiek schreef:Eitjes kun je ook invriezen om later mee te kokenEven kloppen en in een ijsklontjesvorm invriezen.. En de dag erna kun je ze uit de vorm halen en in een gripzakje doen. Zo kun je later heel makkelijk kleine porties uit de vriezer halen.
Tango1979 schreef:Net 20 euro per maand bespaard![]()
Elk jaar in november loopt mijn contract bij Ziggo af. Ik bel dan en zeg dat ik een aanbieding heb van een andere partij. Ik heb nu 9 maanden 20 euro korting.
Ik kan natuurlijk ook echt overstappen elk jaar, vaak zijn er betere welkombonussen elders. Maar dat vind ik zo'n gedoe.
Dus bel eens naar je provider!
anca schreef:8nnemiek schreef:Eitjes kun je ook invriezen om later mee te kokenEven kloppen en in een ijsklontjesvorm invriezen.. En de dag erna kun je ze uit de vorm halen en in een gripzakje doen. Zo kun je later heel makkelijk kleine porties uit de vriezer halen.
Dit heb ik nog nooit gehoord. Je moet ze dus opkloppen en dan invriezen?