Haha wel een schatje Marjan!
Hoe gaat het verder met de klussen bij iedereen?
Hier is vandaag de aannemer begonnen dus de tuin gelijk achter het huis is niet zo begaanbaar.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eulogy schreef:Ik kom even binnenvallenIk verhuis in januari, wat verbouwen betreft hoeft er heel weinig te gebeuren, we willen alleen een nieuwe keuken (en die noodzaak is er ook niet direct, maar we doen het dan liever wel zsm want dan zijn we er vanaf). Het is een kleine keuken die qua indeling grotendeels blijft zoals 'ie is, qua stijl hebben we wel vrij specifieke eisen die ik in Nederlandse keukenzaken niet zoveel zie
Ik ben afgelopen weekend bij Tulp geweest, op zich wel een goed gevoel over qua mogelijkheden maar ik vond het een vrij gehaast en chaotisch gesprek verder en volgens mij zijn ze ook vrij duur (dat wist ik al wel, hoewel ik de prijsopgave nog niet heb).
Ik heb hier volgens mij wel eens ervaringen gelezen van IKEA kasten met custom frontjes. Dat trekt ons ook steeds meer, dus ik vraag me af hoe dat is bevallen? Ik zou dan de apparatuur en blad etc ook ergens anders kopen denk ik. Dan wordt het natuurlijk wel meer een project dan alles bij 1 keukenzaak maar ik vind dat altijd juist wel leuk, bij de badkamer in ons vorige huis heb ik het ook zo gedaan.
Ben dus heel benieuwd naar jullie ervaringen!