Ik heb geen afdakje om zooi onder te pleuren

Welk soort dak ( daken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jes schreef:Muga V33 weet ik niet of dat in Nederland verkrijgbaar is (kan straks wel eens kijken wat het moederbedrijf ervan is.
Een ander merk hier is wat Flexa in Nederland is.
Heb net een stapel boomstammen op Facebook gezet en als het goed is komt er morgen middag iemand dat ophalen
Dan zondag na de wedstrijd nog wat rommel in de trailer gooien en dan maandag de oud ijzer boer bellen.
Als die dan is geweest haal ik de komende tijd de overige zooi nog onder het afdakje vandaan en dan hoop ik dat we eind oktober uit de zooi zijn
Dan ga ik daarna verder in huis.
Muga schreef:Jes schreef:Muga V33 weet ik niet of dat in Nederland verkrijgbaar is (kan straks wel eens kijken wat het moederbedrijf ervan is.
Een ander merk hier is wat Flexa in Nederland is.
Heb net een stapel boomstammen op Facebook gezet en als het goed is komt er morgen middag iemand dat ophalen
Dan zondag na de wedstrijd nog wat rommel in de trailer gooien en dan maandag de oud ijzer boer bellen.
Als die dan is geweest haal ik de komende tijd de overige zooi nog onder het afdakje vandaan en dan hoop ik dat we eind oktober uit de zooi zijn
Dan ga ik daarna verder in huis.
Graag!! Zelfs van manlief zou hij hier op de muur mogen. En dat zegt ie niet snel haha.