Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:of strooizout! Werkt ook perfect voor onkruidBij bos vooral hè die steekbeesten, schijnt het
Hihi die hond. Ideaal een huisdier dat beestjes opeet die binnen niet welkom zijn
Ja dat onkruid....pfffft. Tip: de tip om er simpelweg een handje kunstmest op te gooien in het hart van het onkruid werkt vaak wel...maar wij zaten op die plekken dan jaren tegen een kale plek aan te kijken en dat is ook niet leuk.
Froukje_J schreef:pmarena schreef:of strooizout! Werkt ook perfect voor onkruidBij bos vooral hè die steekbeesten, schijnt het
Hihi die hond. Ideaal een huisdier dat beestjes opeet die binnen niet welkom zijn
Ja dat onkruid....pfffft. Tip: de tip om er simpelweg een handje kunstmest op te gooien in het hart van het onkruid werkt vaak wel...maar wij zaten op die plekken dan jaren tegen een kale plek aan te kijken en dat is ook niet leuk.
missfalki schreef:Verschil is goed zichtbaar![]()
Nog nieuwe ontdekkingen gedaan/gevonden ...
Groet Karin.
Jes schreef:Knapt heerlijk op zo!
En begrijpelijk dat jullie het toch opknappen, hier gaan we over 1 a 2 jaar de badkamer boven ook verbouwen maar nu leg ik er toch eerst ook dezelfde vloer in als op de rest van de bovenverdieping, muren witten en ook tegeltjes schilderen.
Robijntjah schreef:Ik ga ook volgen (doe ik eigenlijk stiekem al een tijdje)!
Wat een gaaf project hoor. Wij krijgen in juni de sleutel van een soortgelijk project, iets kaler nog dus vooral meer opbouw.
Brutale vraag misschien maar doen jullie zaken uit een bouwdepot of vanuit spaargeld?
Prairy schreef:Zagen? Ik zou ze mooi snijden met een stanleymes naast een stevige (bijvoorbeeld) waterpas die er helemaal overheen past in de lengte en dan breken.
Veeeeel minder werk! En netter ook nog over het algemeen.
Robijntjah schreef:Ha, zo'n plafond hebben wij ook!
Oke, zo gaan wij het ook doen inderdaad, alleen beginnen wij wel meteen met de grote dingen. Huis is groot genoeg om in het ene deel te gaan verbouwen en in het andere deel te gaan wonen gelukkig