Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wouterpaard schreef:paars schreef:Wel een mooi ding, zie ‘m op de link niet erbij staan, heb je mss een ander linkje? Puur uit interesse!
Zo’n soundbar van de site ziet er strak uit!
Bedoeld je iets uit mijn bericht?
paars schreef:Arantes schreef:De zeeën aan opties maakte het niet makkelijk maar nu wel erg blij met het eindresultaat
Prachtig hoor! Je frontjes lijken op de mijne, heel mooi. Ook een muur eruit zie ik. Dat was een flinke klus. Nu lekker van genieten
wouterpaard schreef:Ook ik ben mij aan het oriënteren en kwam handige dingen tegen.
Er zijn kookplaten waarbij de geïntegreerde afzuig aan de achterkant zit waardoor je een normale lade eronder kan hebben. En dan heb je de pannen naast elkaar handig voor mensen die niet zo groot zijn.
[ [url=m/3ciFyP.png]Afbeelding[/url] ]
Omdat ik niet veel kook en de kookplaten best prijzig zijn met afzuig erin ga ik voor dit systeem. Het lijkt op een soundbar maar filtert de lucht en de warmte blijft binnen.
https://ozonos.nl/
Suzanne F. schreef:Netjes. Komt er nog wat boven of blijft dat een kale muur? Ik zou daar zelf wel iets willen van planken of haakjes ofzo.
Nielojram schreef:Wie heeft hier ervaring mee?
Ik huur, via de woningbouw, en ik zit prima, lekker en voor weinig, mochten er geen bijzondere ontwikkelingen zijn, ga ik in 6 plankjes hier de deur uit.
Nu heb ik een enkelwandige keuken, is 19 jaar geleden vernieuwd, en, behalve als ik het in de fik steek, krijg ik geen nieuwe keuken van de WB.
Hebben er hier lezers ervaring mee dat ze naar een keukenboer zijn gegaan, puur alleen voor een enkelwandige keuken, 3 kastjes boven, 3 kastjes onder,2 lades blad en spoelbak.(Alle prik&nat heb ik aan de andere kant staan.)
Ja, ik zou ook op MP kunnen kijken voor zo'n keuken, maar het zelf doen is niet mijn ding..
Wat ik op al die keukenboeren-sites zie is dat er rekening wordt gehouden met allerlei apparatuur. Dat heb ik dus niet nodig.
Arantes schreef:Wat een leuk topic! Wij hebben in ons nieuwe huis ook de keuken vernieuwd. De zeeën aan opties maakte het niet makkelijk maar nu wel erg blij met het eindresultaat![]()
Voor
[ [url=m/EwuP6F.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/K9ERC3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na
[ [url=m/SZGLrW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BN0rnI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SGrDIH.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Kraan en gootsteen waren hier net geplaatst dus nog niet zo schoon![]()
Er komt nog een lamp aan het plafond en nog afzuiging over het gat boven de kastjes.
We hebben een Ellica switch inductieplaat met geïntegreerde afzuiging en dit werkt echt prima! Daarnaast een Selzius kokendwaterkraan.
joyce_eddy schreef:
Arantes schreef:Wat een leuk topic! Wij hebben in ons nieuwe huis ook de keuken vernieuwd. De zeeën aan opties maakte het niet makkelijk maar nu wel erg blij met het eindresultaat![]()
Voor
[ [url=m/EwuP6F.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/K9ERC3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na
[ [url=m/SZGLrW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BN0rnI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SGrDIH.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Kraan en gootsteen waren hier net geplaatst dus nog niet zo schoon![]()
Er komt nog een lamp aan het plafond en nog afzuiging over het gat boven de kastjes.
We hebben een Ellica switch inductieplaat met geïntegreerde afzuiging en dit werkt echt prima! Daarnaast een Selzius kokendwaterkraan.
Bevalt deze kraan goed onder keukenkastjes?? Wij krijge onze qooker ook onder het keukenkastje net als wat jullie hebben .