Cryptocurrency

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 15:06

Suzanne F. schreef:
Ik doe er ook niet aan mee. Heb er geen fijn gevoel over. Ik houd het bij Bitvavo en beetje handelen.

Idem...
Ik kan ook niet goed terugvinden hoe ze met hun servers en data werken en dat wil ik liever niet op straat hebben liggen :')

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 23:31

c_alsemgeest schreef:
Suzanne F. schreef:
Ik doe er ook niet aan mee. Heb er geen fijn gevoel over. Ik houd het bij Bitvavo en beetje handelen.

Idem...
Ik kan ook niet goed terugvinden hoe ze met hun servers en data werken en dat wil ik liever niet op straat hebben liggen :')

T valt tot nu toe best mee, ze weten mijn e-mailadres, maar dat weten er zoveel ;)
En verder 1x op een knop drukken.. en verder zie ik wel hoe t loopt, vooralsnog kost t niks en weinig moeite en leuk toch als het wel aanslaat, dan pik je een slaatje mee.
En van zoveel apps moet je maar vertrouwen dat die betrouwbaar zijn...je weet nooit wat ze er mee doen..

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 00:02

Ik weet zeker dat het met een type miningbot niet blijft bij de door jou ingetypte info.
Dat je iets niet zelf door geeft, betekend niet dat het niet ingezien kan worden.
Bij aanmelding wordt doorgaand ook IP e.d. beschikbaar.
Daarom hebben de meeste ook in hun beleid daar een disclaimer op staan... dit (nog) niet.
Want wat geeft ze nu hun bestaandrecht en wat werkt als liquiditeit bij het verkrijgen van de coins? Deze ontstaan niet uit de lucht.

Sky

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 10:24

Eindelijk voornamelijk groene cijfers vandaag! Ben benieuwd of het nu wel aanhoud.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 12:30

Ik ben zo blij met enjin! :D verdubbelde inleg.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 16:25

Djees, soms moet je wel je paniek onderdrukken hoor!

Ik heb dus begin 2018 wat gehandeld, en er toen heeeel lang vanaf gebleven. Als 1 van de laatste dingen die ik had gedaan was Theta kopen voor 28 dollar cent per stuk. In totaal 15 euro ingelegd.

Theta is lekker van de grond gekomen en is nu per stuk 3.66 waard. Had ik nu maar meer geïnvesteerd natuurlijk :+ , oh well.

Maar hij heeft zo’n mooie run gehad, dat ik twijfel of het niet tijd wordt om uit te stappen. Ik voel een dip aankomen. En het grote plaatje lijkt wel een beetje head/shoulders te tonen (al doen ze dat nu bijna allemaal, maar goed). Ach, eerst maar eens opzoeken hoe het ook alweer werkte allemaal. Waar had ik die coins ook alweer?

Op de exchange? Nee. Zo te zien ergens anders heen gestuurd. Dat moet het in deze ETH wallet zitten. He... nee? ... allerlei accounts afgestruind. Waar heb ik die verrekte coins toch heen gestuurd!! Ik adres nog eens controleren. Ja. Dat is toch deze ETH wallet!

Blijk het naar zijn eigen chain verhuisd te zijn 8)7 en is het geen ERC-20 token meer. Gelukkig ging het dus nu gewoon over hetzelfde adres maar dan op de andere chain en kon ik het met private key herstellen. Maar ben 2 uur aan het zoeken geweest! Haha. Heb ze nu maar naar Binance gestuurd en maar eens aanzien wat ik er mee ga doen.

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 17:49

Bij LiteBit, een wisselkantoor voor cryptovaluta, zijn onlangs persoonsgegevens van klanten buitgemaakt. Dat maakt het Rotterdamse bedrijf vandaag bekend in een mail aan gebruikers van het platform.
Daniël Mol 03-03-21, 12:39 Laatste update: 15:56

Het gaat om de persoonlijke gegevens van Nederlandse gebruikers die voor december 2019 actief waren op het platform, meldt het bedrijf op basis van verkregen sample van de buitgemaakte data. Het gaat hierin om 224 personen.

https://www.ad.nl/tech/persoonsgegevens ... ~ab4ef40f/
https://tweakers.net/nieuws/178782/cryp ... evens.html

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 20:55

Ja die mail kreeg ik ook van LiteBit en tegelijkertijd kreeg ik een mail van een of andere vage bitcoin broker dat ik nog een Bitcoin bij hun had staan en of ik even op de link wilde klikken om de bitcoin te laten uitbetalen :roll: dus ik denk dat ze mijn mail hebben.

Veriye

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 20:57

Huh? Ik heb niks gekregen en zit ook bij litebit. Maar volgens mij pas sind vorig jaar.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 19:55

wie van jullie heeft een idee waar je livepeer kan kopen of verkopen? Zoek me een hubuskulubus :?

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 21:11

op worldcoinindex kan je elke munt opzoeken, en zien welke exchanges ze aanbieden.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 22:15

Ben er al achter, je kunt ze alleen swappen via ethereum, dus er lekker mee bezig nu

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 19:19

Ik wil nog wat meer met crypte's gaan doen, heb nu Eth en Ripple en wat Livepeer, maar zit ook aan Cardano te denken.. Of hebben jullie nog een goed idee? ik heb n.l in een wallet nog een aardig tegoed staan en kan het weer terug op mijn rekening laten storten, maar ik wil er nog wat mee gaan doen.
Sushi had ook mijn interesse, maar die vind ik wel wat hoog...
De Ripple zijn ook weer aan het stijgen.. Nadat ze lang op hetzelfde niveau hebben gestaan. Ik heb mijn verkoopgrens nog niet, maar we gaan de goede kant op.
Het leuke is dat we onze inleg er al ruim uit hebben, en dat we nu aan het "spelen" zijn met het geld wat we er al op "verdiend" hebben :) Onze inleg hadden we al ruim verdubbeld..
Dus nu is het spelen ermee wel leuk :) En durf je wat meer risico's te nemen..

Ik sta open voor advies ( ik moet voor de 24e beslist hebben wat ik koop )

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 19:31

ADA is in mijn ogen uitgebloeid.
Ik heb vorige week alles verkocht tijdens de coinbase listing.

Het zou leuk zijn als het ooit nog een tientje wordt, maar ik zie dat tijdens dit bull season niet gebeuren. Enorm grote weerstand op 1.25, levels zijn vorige week opnieuw getest en hielden geen stand.

Voor VET komt nog POA 2.0, nieuwe versie van het platform. Is verwacht daar nog een grote stijging en heb vandaag nog wat bij gekocht ( gemiddelde inkoop was 0.01, dus was wel even slikken).

Verder heb je nog SHA, enige inheritance token op dit moment, maak daar op dit moment 100% winst op (binnen een maand). Zit nog best veel beweging in. Verwachting is dat deze longterm rond de 0.40 uit gaat komen.

Tot alle irritatie aan toe geloof ik nog steeds in de XRP :Y) zeker met het positieve nieuws van de afgelopen dagen.

Andere coins die makkelijk verkrijgbaar zijn, zijn QNT en AVAX. Wel een hogere eenheidsprijs, maar ook daar valt nog winst te behalen.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 20:03

tnx, ga ik eens even in de gaten houden.. En kijken wat die doen.. SHA geeft nog geen waarde weer.. Maar ik heb nog 2 dagen.. ;)
En bedankt over je tip voor ADA, dan laat ik die even links liggen..

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 16:57

Kan iemand mij uitleggen wat staking precies is en of ik dat aan moet zetten in Bitvavo of juist niet?

Yadano78

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 19:26

Een soort rente, ik zou hem gewoon aanzetten

Yadano78

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 19:28

Zijn er hier ook die echt doen swing of daytraden? En zo ja hebben jullie daar een cursus voor gedaan of iets, of zijn jullie allemaal hodlers

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 21:42

Needje schreef:
Kan iemand mij uitleggen wat staking precies is en of ik dat aan moet zetten in Bitvavo of juist niet?

Dat was ik ook al aan het uitzoeken..

Ben er nu wel meer actief mee bezig, heb cointick continue draaien in mijn adresbalk ( werk met Mac ) en nu ook een Metamask wallet, daarnaast ook Uniswap altijd open staan, of het de beste is, geen idee, maar na het inlezen op 123beleggen.nl kwam dit er als best uit.
Heb wel grenzen gelegd voor mezelf, als een munt hierop uit komt, koop ik, en komt hij op een hoger bedrag en ik heb, verkoop ik..

Al doende leert men... :)

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 12:20

Gister 25 euro in HOT gestopt. Gewoon voor de fun. Vanmorgen 8 euro winst. :')
(net een paar dagen begonnen dus zet alles nog kleine bedragen in om t oefenen)
Heb mn inleg gecasht en later toen ie were wat gezakt was er toch maar weer ingezet.
Beetje spelen. Met deze bedragen kan dat geen kwaad.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 14:20

Haha same! Ik zag dat HOT ineens groeide gister, dus had gister ook wat gekocht (helaas net iets te laat, maar alsnog leuke winst).. :o

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 19:40

Nou ik had beter alles kunnen laten staan. Hij blijft stijgen :')

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 19:45

Hij was net behoorlijk hoog ineens, €0,0177 heb ik zien voorbij komen, ik had helaas toen ook net verkocht.. :(

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 20:15

HOT stijgt idd leuk. Had begin februari er voor de grap 5 euro ingelegd, dat was voor de eerste echte stijging. Nu al 35 euro winst en heb m’n inleg er uiteraard al uit gehaald. 35 euro winst op 5 euro inleg vind ik toch best bijzonder haha. Haal er nu niks meer uit en doe er niks in. Laat alles lekker zitten en zie wel wat er gebeurt. Heb in ieder geval niks te verliezen zo :D

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 20:19

Ja die munt is in een jaar ruim 5200% gegroeid