Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bopje schreef:Ik hoorde op een filmpje dat een dodelijke tornado in Nederland statistisch gezien ongeveer 1x in de 50 jaar kan voorkomen. Laat de laatste dodelijke tornado nu 48 jaar geleden zijn geweest.
Link naar het filmpje, via Happystormchaser:
http://www.omroepbrabant.nl/?news%2F231 ... +1967.aspx
Die documentaire op die laatst op NPO2 was, ging hier ook over, was wel interessant en gingen ze er wat dieper op in. Lekker weertje, heette het. Maar die is volgens mij al wel een paar keer in dit topic genoemd afgelopen week.
tootje71 schreef:buienradar geeft voor hier zaterdag 40 graden aan, ben eigenlijk van plan geen weer voorspellingen meer te kijken ik zie wel wat het gaat doen , ben wel heeeeel bij met mijn nieuwe mobiele airco
heb dat ding 1 dag kan al niet meer zonder , maak mij alleen wel zorgen om de beestjes
quartel schreef:Even op MP kijken shirley.........ik heb de mijne daar vandaan in een heel erg slecht voorjaar.
Het regende toen alleen maar en dan worden de gebruikte een stuk goedkoper.
Op zolder gezet en in de zomer had ik er voor 200 euro plezier aan.......ik kocht hem voor 25 euro
Shirley schreef:quartel schreef:Even op MP kijken shirley.........ik heb de mijne daar vandaan in een heel erg slecht voorjaar.
Het regende toen alleen maar en dan worden de gebruikte een stuk goedkoper.
Op zolder gezet en in de zomer had ik er voor 200 euro plezier aan.......ik kocht hem voor 25 euro
Ben ik nou te laat mee zeker