en vind het ook totaal niet fijn werken met al die apps! Ik wil dus graag terug naar windows 7... Wie weet of je dan iets kwijt kan raken ofzo? Als de dood dat er iets gebeurt met fotobestanden op mijn bureaublad bijvoorbeeld..Wie kan mij helpen ?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en vind het ook totaal niet fijn werken met al die apps! Ik wil dus graag terug naar windows 7... Wie weet of je dan iets kwijt kan raken ofzo? Als de dood dat er iets gebeurt met fotobestanden op mijn bureaublad bijvoorbeeld..
horseloverc schreef:Ik heb ook windows 10 en heb behoorlijk wat problemen met photoshopen vind het ook totaal niet fijn werken met al die apps! Ik wil dus graag terug naar windows 7... Wie weet of je dan iets kwijt kan raken ofzo? Als de dood dat er iets gebeurt met fotobestanden op mijn bureaublad bijvoorbeeld..
Wie kan mij helpen ?![]()
Quad schreef:Kan zijn dat het niet werkt.. Omdat het enkel voor Windows 7 beschikbaar is.
Hier heb je de link naar de touchpad driver: klik
[/quote]
xx_Lyzet schreef:Quad schreef:Kan zijn dat het niet werkt.. Omdat het enkel voor Windows 7 beschikbaar is.
Hier heb je de link naar de touchpad driver: klik
Held!![]()
Moest even de oude verwijderen, laptop opnieuw starten.
Nieuwe downloaden/installeren, laptop opnieuw starten.
En hij doet het! Toch stuk fijner zo! Dankjewel!!
[/quote]
. Het is fijn als het wel gewoon werkt zoals het hoort dus ik snap goed dat ze Quad weer vraagt

xx_Lyzet schreef:Helaas doet ie het weer niet meer! Kan m wel opnieuw instaleren, maar elke keer als ik 'm dan opstart hetzelfde probleem helaas!
Siamsmeesje schreef:TH2??? Daar had ik nog niet van gehoord.
Maar pakweg een week of twee geleden begon mijn pc spontaan weer updates binnen te halen, en vanavond werd ik lichtelijk onaangenaam verrast met een update genaamd Windows 10 update 1511..... Het kreng begon heel w10 opnieuw te installeren![]()
Maar oh hoe aangenaam verrast ik was toen het ding klaar was![]()
![]()
Alle problemen die ik nog had (vooral de ontbrekende kalender!) zijn ineens opgelost![]()
Ben al een tijdje over op deze versie, nu draait alles als een zonnetje! Siamsmeesje schreef:Thanks! Ik ben niet helemaal onhandig met computers, maar ik ben ook zeker niet van alles op de hoogte
En inderdaad, alles draait nu als een zonnetje
Ik was al happy met w10, maar nu helemaal
germie schreef:Mijn windows8 pc heeft nu iets waar ik NIET blij mee ben: ik heb de keuze uit upgraden of later upgraden. Kies ik voor later upgraden, gaat ie TOCH downloaden. Eh, ik wil windows8 houden.
Op mijn laptop duurde de upgrade meer dan 4 uur en daar heb ik geen zin in.
Hij installeert niet gelijk! HorseyDude schreef:germie schreef:Mijn windows8 pc heeft nu iets waar ik NIET blij mee ben: ik heb de keuze uit upgraden of later upgraden. Kies ik voor later upgraden, gaat ie TOCH downloaden. Eh, ik wil windows8 houden.
Op mijn laptop duurde de upgrade meer dan 4 uur en daar heb ik geen zin in.
Hij download alleen dan de benodigde bestanden. Pas als hij daarmee klaar is, stopt hij met downloaden en dán pas kan je gaan installeren/updaten.Hij installeert niet gelijk!
germie schreef:HOe kan ik terug naar windows 8.1? De reden is dat mijn amd catalist driver niet werkt onder windows10