Wat je vooral NIET bij Action moet kopen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MamaMiesje

Re: Wat je vooral NIET bij Action moet kopen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 09:24

Ja daar heb je gelijk in :j Die van de HEMA zijn héél strak :j

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 10:14

CM_ schreef:
Heeft iemand al het ondergoed genoemd?
Zit heerlijk, maar gaat na twee rondes al loslaten in de naden, en niet een beetje, nee heel het ondergoed wordt getransformeerd naar een lange , hele lange draad...

Die ervaring heb ik niet met de boxers, heel enkel sneuvelt er 1.

De corrigerende hempjes zijn idd heel lekker warm! Heb ze bijna altijd aan, alleen als het bloedheet is niet.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 10:15

Die boxers, ik heb wel een paar gehad waar het leek of Mozes erbij was geweest want de boxer was in 2-en gespleten :')

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 10:19

Whoehahahahaha _O-

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 16:01

Marie111 schreef:
Stofzuigerzakken - ik kocht altijd S-bag van karton. Nu zijn ze van blauw kunststof en passen ze niet meer in de stofzuiger.

Ik moet mijn excuses maken. Na nog een keer proberen, lukte het ineens wel! Ik weet nog steeds niet wat ik verkeerd deed (heb dus ook de blauwe houder helemaal verknipt).
Want de zakken zijn echt prima en dat vijf voor twee euro i.p.v. vier voor zes euro bij de Blokker.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 16:07

Ik vertrouw ook niet zo op de zakken van action.. blokker heeft de zakken wel es in de aanbieding (1+1 gratis Nog vorige week) dus dan koop ik toch die maar weer :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 16:08

Sommige onderbroeken zijn zo gaar maar heb nu die slips in verpakking en ze zitten goed en heb ze minstens al een jaar (ja zonder wassen :j :') nee joking)

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 19:18

Iemand de handsfree bluetooth ontvanger al genoemd? Ontvanger kan mij nauwelijks verstaan, en de zwarte verf van de clip heeft afgelaten op de beige zonneklep en dakbekleding van mijn mooie nieuwe auto :( .

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 19:26

mistid schreef:
CM_ schreef:
Heeft iemand al het ondergoed genoemd?
Zit heerlijk, maar gaat na twee rondes al loslaten in de naden, en niet een beetje, nee heel het ondergoed wordt getransformeerd naar een lange , hele lange draad...

Die ervaring heb ik niet met de boxers, heel enkel sneuvelt er 1.

De corrigerende hempjes zijn idd heel lekker warm! Heb ze bijna altijd aan, alleen als het bloedheet is niet.

Zie ik daar lekker warm? Voor figuur correctie hier niet noodzakelijk, maar mijn rug blijft graag lekker warm. Zijn ze beetje lang? (ik ben ergggggg lang)

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 19:26

de papieren zakken zorgen er bij mij voor dat mijn stofzuiger minder zuigt (als de zak wat voller raakt) stoffen zakt blijft zuigkracht beter.

dat van dat ondergoed, heb ik ook gehad. Zowel met hempje als onderbroek rafelde helemaal uit. Maar andere blijven wel goed dus weet niet waar dat aan lag.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 19:45

Warm??? Bloedheet!!! ik vind ze broeien maar dat kan ook aan het weer liggen. Helaas zijn ze ook niet zo lang, maar dat is van geen enkel merk dat ik heb..... gelukkig zijn ze dan weer niet duur.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 19:48

Ze zijn niet lang idd!
Die van de HEMA trouwens wel. Althans, voor mij dan.. maar ik ben dan ook maar 1.63m :')

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 22:32

hema heeft een extra lang lijn haha.

danoesjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 08:38

niet kopen: de gekleurde afwasborstels! Twee gekocht vorige week. Nummer 1 lag binnen 3 dagen al door (plastic ging doormidden) dus mijn hele wasbak onder de losgelaten haren. NUmmer 2 is volgens vriendlief begin deze week ook overleden want daar zat ookal een barst in :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 08:43

Eventjes wat betreft de oortjes; die vd action van 75 cent zijn idd super slecht en na 2 weken meestal kapot bij mij... Heb nu iets duurdere gehaald bij de action, geloof 2euro en nog wat cent. Van t merk grundig. Heb je in verschillende kleuren, ik heb paars! Maar ze zijn super goed, klinken goed en zitten fijn! Als je weer oortjes wil kopen bij de action moet je deze dus hebben, iets duurder maar veel beter!

Ondergoed ook geen probleem mee. Gaan langer mee dan onderbroeken van dure lingeriezaken...

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 09:32

had er iemand serieus verwacht dan dat oordopjes van 75 cent goed geluid gaat geven dan? En lang mee gaan?

Gruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 09:40

xxCYNNxx schreef:
had er iemand serieus verwacht dan dat oordopjes van 75 cent goed geluid gaat geven dan? En lang mee gaan?

Inderdaad. Ik heb ze een x gekocht met het idee; voor op het paard (duurdere dopjes gaan daar ook snel stuk van door het gewring in die broekzakken). Toen ze ik tegen mijn moeder dat ze crappy waren, waarop zij toen zei: 'Je hebt niks betaald en je hebt ook niks gekregen!' :)) Tsja, niks tegenin te brengen inderdaad!

danoesjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 11:08

Gruis: mams heeft weer eens gelijk hahahahah. Heb nu goede oortjes gekocht maar dat is wel een wereld van verschil :)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 11:12

Houten Pollepels: 1 trok gelijk grom door de warmte van de pan :') was ook echt een heel dun houtje wat dat betreft en kon daarna zonder moeite de pollepel doormidden knakken.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 22:17

Alice13 schreef:
de papieren zakken zorgen er bij mij voor dat mijn stofzuiger minder zuigt (als de zak wat voller raakt) stoffen zakt blijft zuigkracht beter.

Die van de Action zijn juis niet van papier maar van microvezel = ideaal.
Ze hebben alleen de bovenkant veranderd, die was eerst van karton (net als de zakken van de Blokker) en is nu van plastic.

dat van dat ondergoed, heb ik ook gehad. Zowel met hempje als onderbroek rafelde helemaal uit. Maar andere blijven wel goed dus weet niet waar dat aan lag.

BillyJean

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 22:47

Blauwe siliconen cakevorm, ik kan er niets mee... Deeg valt eruit...

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 23:06

BillyJean schreef:

Goed om gebruiken helpt ook niet? :+

Bedoel je dat de zijkanten wegbuigen door het gewicht van het beslag?

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 06:48

Kwasten, rollers en afdekzeil!

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 07:03

Wat is er mis met het het afdekzeil?
hier vele jaren gebruikt om s winters het hooi mee af te dekken,bleef de hele winter goed

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 07:23

BillyJean schreef:

Ja dat ken ik cake had een hele apparte vorm. Haha daarbij vind ik in een metalen blik de cake veel mooier v kleur worden. En sinds ik wat gelezen had over alle chemische troep in die siliconen ben ik daar helemaal niet meer zo weg van.