Die van de HEMA zijn héél strak
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Die van de HEMA zijn héél strak
CM_ schreef:Heeft iemand al het ondergoed genoemd?
Zit heerlijk, maar gaat na twee rondes al loslaten in de naden, en niet een beetje, nee heel het ondergoed wordt getransformeerd naar een lange , hele lange draad...
Marie111 schreef:Stofzuigerzakken - ik kocht altijd S-bag van karton. Nu zijn ze van blauw kunststof en passen ze niet meer in de stofzuiger.
mistid schreef:CM_ schreef:Heeft iemand al het ondergoed genoemd?
Zit heerlijk, maar gaat na twee rondes al loslaten in de naden, en niet een beetje, nee heel het ondergoed wordt getransformeerd naar een lange , hele lange draad...
Die ervaring heb ik niet met de boxers, heel enkel sneuvelt er 1.
De corrigerende hempjes zijn idd heel lekker warm! Heb ze bijna altijd aan, alleen als het bloedheet is niet.
xxCYNNxx schreef:had er iemand serieus verwacht dan dat oordopjes van 75 cent goed geluid gaat geven dan? En lang mee gaan?
Tsja, niks tegenin te brengen inderdaad!
Alice13 schreef:de papieren zakken zorgen er bij mij voor dat mijn stofzuiger minder zuigt (als de zak wat voller raakt) stoffen zakt blijft zuigkracht beter.
Die van de Action zijn juis niet van papier maar van microvezel = ideaal.
Ze hebben alleen de bovenkant veranderd, die was eerst van karton (net als de zakken van de Blokker) en is nu van plastic.
dat van dat ondergoed, heb ik ook gehad. Zowel met hempje als onderbroek rafelde helemaal uit. Maar andere blijven wel goed dus weet niet waar dat aan lag.
BillyJean schreef:Blauwe siliconen cakevorm, ik kan er niets mee... Deeg valt eruit...