Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

het was heerlijk.
eerste test: mijn laarzen zijn iig waterdicht
ze zitten ook heel stevig op een comfortabele en soepele manier en als ik dat klemmetje over mijn hak loshaal, kan ik er heel comfortabel mee knielen. In de binnen-laars (het bestaat uit 2 lagen) zit dat nog een veter over je voet heen, dat zorgt dus voor een fijne, stevige laars.
8nnemiek schreef:Zo'n speedcruiser lijkt mij dan weer niks, wat een herrie maken die dingen![]()
Maar wat jammer dat je hem gaat verkopen! Ben je binnenkort helemaal niet meer op het water te vinden, of komt er nog een andere boot.
oh dat wil overigens niet zeggen dat alle zeilers zich misdragen hoor.. dus voel je, of je moet het ook doen
niet aangesproken.. Maar als je je vaarnewijs nog niet hebt, adviseer ik deze wel te halen...het is, itt tot ruiterbewijs, een eenmalige uitgave van centen en dan is het bewijs 30 jr geldig...

dat vind ik een mooie term.
) en mensen die wel even vanaf de steiger willen helpen met aanleggen (ja kom maar, gaat goed, ruimte zat, gewoon even zus en zo.. *krrrrrrrrk*
)

En die vaartocht door de biesbosch klinkt ook geweldig! Is ook prachtig kamperen daar
Vanuit Limburg naar het IJsselmeer en van daaruit door naar de waddenzee en waddeneilanden. En dan zien we wel of er nog tijd is om verder te gaan
En de rest van de zomer hebben we ook nog een hele kluslijst die we willen afwerken. Een plafond moet opnieuw bekleed worden, en op het dek moeten anti-slip stukken hersteld worden.. M'n vriend wil het dieselfilter vervangen, en ik wil het houtwerk gaan opknappen.. En ik ben druk bezig met het maken van de slaapzak in de vorm van de matrassen voorin. En tijdens het klussen gaan we dan lekker voor anker liggen en overnachten we daar bijna elk weekend
mirriezz schreef:Haha tink, dat is een geheel andere discipline dan mijn vriend en ik meestal doen, al is het wel ook kanoën.
Vraagje over die driedaagse: is het mogelijk om met eigen kano te komen en is het ook te doen voor Canadese kano's? Een tocht van meer dan 20km is voor mij namelijk niet te doen,waar dat met een kayak een eitje is.
Nog even een sfeerplaatje: ik voor ons huis vanavond snel even 3 kwartier t water op.[ [url=m/dfunru.jpg]Afbeelding[/url] ]