Ik vind het heel erg gaaf Branka16 deze wedstrijd,ondanks dat er bij mij niet 1 plantje is uit gekomen/overleefd heeft. Het ligt dus echt niet aan jou dat er weinig word gedaan aan de wedstrijd.Kan door tijdgebrek komen of door de warmte bij de kandidaten.
Ik vind ook dat jij het leuk gedaan hebt hoor branka. Helaas is er bij mij de eerste weken niks uitgekomen en toen ik eenmaal een plantje had zat er nauwelijks groei in en was ie heel snel dood. Dan lig je al snel uit de race.
Ami
Geplaatst: 13-07-14 11:58
Jammer Branka!
Had het zelf behoorlijk druk en daardoor geen tijd voor de laatste opdracht. Heb voorderest wel geprobeerd zoveel mogelijk mee te doen met de wedstrijd Mijn plantjes groeien helaas niet zo goed, dus zijn wel erg klein gebleven.
Ik vond het iig wel leuk om mee te doen, dus bedankt daarvoor
Eva
Geplaatst: 18-07-14 14:27
Net terug gekomen van vakantie, zo te zien zijn mijn plantjes goed verzorgd Heb hem gemeten op 1.67 m. de andere op 60 cm en de kleinste is 50 cm
Waarom ik geen foto heb gestuurd waar mijn plantje op reis is? Ze zijn gestolen Had er drie, de kleinste twee heb ik gegeven aan mijn nichtje en de grootste is gestolen, had hem maast ons huis gezet waar mensen niet horen te komen.. Had m daar neer gezet en toen kwam ik die zelfde dag terug was die weg
pffff die plant stopt maar niet met groeien! Hij meet nu 2.08 m... Hoop dat hij zichzelf nog lang overeind kan houden want heb geen langere stokken meer om hem mee vast te binden De bovenkant heeft zich inmiddels naar 4 kanten vertakt