niet als je hele interieur grijs is, al hebben de andere kasten wel een blank bovenblad, helaas was dit blad te slecht om blank te maken, daar moet ik nog een nieuw voor maken.
ik ben van plan een muur paars te verven, staat leuk bij grijs
Vind die kastje heel erg leuk Maar geen ruimte voor kasten meer Net gisteren twee grote gelijke kasten voor in de bijkeuken gekregen Nu heb ik daar een hele kastenwand Zijn van die oude wooningbouw kasten, zijn lekker breed en wat dieper dan een normale legkast Ze waren al gebroken wit geverfd dus dat hoef ik ook niet meer te doen
Heb mijn slaapkamer pas opnieuw behangen Op één muur heb ik fotobehang gemaakt van een bos Andere muren groene streperige behang Lijkt net boomschors Nu zag ik in de folder van de xenos leuke vogelhuisjes Leek me wel grappig om die aan een boomstam van de bomen van het fotobehang te hangen
Alleen dan wel vogelpoep op je bed, maar ja...je moet wat over hebben voor een leuk interieur he?
Dana01
Geplaatst: 10-02-13 11:51
klinkt leuk Gypsylady
dat ladenkastje is ook leuk ik zocht nog iets voor onder de kapstok, maar misschien mag deze ook wel in de woonkamer staan met de tv erop, hangt er vanaf hoe dom het staat dat de tv groter is hij is wel lekker smal, wat op zich handig is omdat ik voor de tv langs moet lopen naar de keuken, dan heb ik meer loopruimte
Dana01: leuk zo in het grijs hoor! Wat voor handgreepjes doe je erop? De oude of andere? En een muur in paars; kan best hoor Hebben vriendlief en ik ook:
Kim_89. Wat een heerlijke knusse woonkamer (ga ervanuit dat het jullie woonkamer is ) Heel mooi met die paarse wand!
Die kastjes van ditano & Dana01 zijn ook heel leuk.
Dana01, vond hem in het groen ook wel leuk maar zo in het grijs heeft hij toch net wat meer uitstraling! Wat voor knopjes komen erop?
Ik krijg ook zoveel inspiratie door jullie
__Esther__
Geplaatst: 10-02-13 19:40
Zijn echt leuke kastjes! In het groen vind ik hem wel minder leuk! Grijstinten vind ik heel mooi passen bij dit soort meubeltjes
Paarse muur vind ik echt
Zoals dit bijv:
Gypsylady
Geplaatst: 10-02-13 19:41
Laat mijn parkieten toch maar lekker achterthuis lekker ruim in de voliere
Vind zo'n gekleurde muur ook mooi Alleen durf ik het nog niet Heb al mijn muren wit Wel heb ik bordeaux rode overgordijnen van muur tot muur Maar dat zie je alleen als ze dicht zijn
Het kan heel sfeervol zijn ... misschien gewoon eens proberen? Mocht je het echt verschrikkelijk vinden kun je het altijd weer wit krijgen (al kost het wel weer wat geld en tijd).
Ik vind die paarse kamer wel mooi, maar ik mis een lekker shaggy kleed en ik vrees dat ik die kleur na 2 jaar echt zat zou zijn (en heb een hekel aan verven )
Mooi al dat paars, vind de kastjes erg leuk en grijs en paars is wel goede match.
Dat schommelpaardje is ook enig, benieuwd hoe hij gaat worden, dat van die flessen is leuk idee, ga ik ook eens over nadenken.
Gypsylady
Geplaatst: 10-02-13 20:16
Ben bang dat mijn woonkamer dan helemaal klein wordt Heb een lange smalle woonkamer met aan de voor en achterkant een groot raam Dus op het smalle stuk
Heb mijn keuken, gang/overloop en slaapkamer wel al van een kleurtje voorzien Was eerst ook allemaal wit Gang/overloop heb ik twee kleuren groen geverfd Onderste helft iets donkere dan de bovenste helft Op de overgang van de kleuren heeft mijn vriend een sierlijst gemaakt Sierlijst zelfde kleur als de deur kozijnen geverfd (gebroken wit) Had een nieuwe keuken gekregen (Havana kleur) tegels zaten tot halverwege de muur(gebroken wit) Daar boven heb ik dezelfde lichte groen (mint) gebruikt als in de hal/overloop
Ben blij met de kleuren Lekker fris en vrolijk niet meer dat kille witte Alles is wel wat donkerder geworden maar doet veel warme aan
Dana01
Geplaatst: 10-02-13 20:36
mijn voordeel is dat mijn huis toch tegen de vlakte gaat over een poos, dan begin ik gewoon weer opnieuw er komen rvs handgrepen op, net als op de rest van de meubels. bedankt voor de voorbeelden trouwens, heb nu helemaal zin om te beginnen, jammer genoeg is de vakantie morgen voorbij
iemand ervaring met gordijnen verven? ik heb spuuglelijke overgordijnen, noodzakelijk kwaad vanwege een totaal gebrek aan isolatie en verwarming hier, 1 gaskacheltje in een 2 onder 1 kap woning met overal enkel glas ze zijn bruin nieuwe aanschaffen vind ik vanwege de toekomstige sloop zonde, maar grijs paars en bruin is me wat teveel van het goede
Laatst bijgewerkt door Dana01 op 10-02-13 20:41, in het totaal 2 keer bewerkt
@dana: bruin is een moeilijke kleur, je kunt ze eigenlijk alleen maar zwart maken en dan nog is het de vraag of het mooi wordt. Is het misschien een idee om ze 'minder bruin' te maken door er bijv een dunne voile voor te hangen in een lila-kleur ??
Bruin verven, moet je iets nemen dat donkerder is en denk heel veel verf, dat is bijna net zo duur als goedkope gordijnen. Wanneer gaat je huis tegen de vlakte? Als dat snel is zou ik zeggen, gewoon tegen dat bruin aan blijven kijken en niet te veel licht aandoen, valt het minder op.
hahaha ik was er al bang voor, meer ophangen gaat het plafond niet houden ben ik bang.... nou ja, hopen op een mooie lange zomer, kunnen ze mooi lang op zolder.
goedkope andere is geen optie, ik heb nu rails hangen en gordijnen met haken zijn nou eenmaal niet goedkoop. een ander systeem ophangen gaat dus niet.