Samsung Galaxy S III

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bumba01

Re: Samsung Galaxy S III

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 16:59

Iemand enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn contacten zich niet dubbel opslaan ? :')
Hij slaat automatisch 2x op...

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 00:25

Heb ook een vraagje over mijn telefoon. Als ik naar instellingen ga en dan bij applicatiebeheer en dan bij actief dan staan er best veel dingen actief! Als ik ze allemaal wis komen ze binnen een paar seconden er allemaal weer te staan. Eerst was mijn balkje maar een heel klein stukje blauw. Ik heb een aantal spelletjes verwijderd en nu word het balkje steeds blauwer. Er is nu al 600 MB in gebruik :oo Denk dat het balkje morgen helemaal blauw is. Die 600 MB is nooit allemaal in gebruik want als ik alles op tel kom ik niet op 600 MB uit :?

Weet iemand hoe ik dit kan uitschakelen? Kan ik daar zelf iets aan veranderen of heeft mijn telefoon een probleem?

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 02:13

Heeft te maken met je RAM geheugen. Alles uitschakelen kan niet omdat heel veel dingen op je achtergrond door draaien. Zou je álles uitschakelen, dan doet je telefoon t niet meer :+
Een keer in de zoveel tijd bijvoorbeeld je FB en Twitter buffer leegmaken kan niet zoveel kwaad. Scheelt weer ruimte.
Ik heb er zoveel opstaan dat ie doorgaans zo'n 700 vd 832 MB gebruikt. Je moet het zeg maar zien zoals met je computer, draaien ook veel dingen op de achtergrond zonder dat je dat doorhebt. Daar staat dat RAM zeg maar voor, niet voor dat je telefoon bijna vol is want als het goed is heb je iets van 16GB ruimte op je telefoon (en dan heb ik ook nog een geheugenkaart van 16 of 32 GB met allemaal rotzooi erop :'))

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 21:06

Mag ik even binnen vallen...
Mijn telefoon laad de laatste tijd ontzettend slecht op,
Net zoals net, was die helemaal leeg bijna, ik aan de oplader,
maar doe af en toe toch wat even tussendoor op telefoon,
Toen viel hij uit, ging verder opladen,
Later heb ik hem weer aangezet, stond er opladen, 2%
Nu staat er weer opladen 0%....

Zijn die telefoons bij jullie ook altijd zo snel leeg?
Ik doe er maar een halve dag mee..

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 21:23

Ik heb aan het eind vd dag altijd nog zo'n 30-45 procent over en dat terwijl ik er best wel veel mee doe (ook veel spelletjes enzo). Is je oplader en batterij nog goed? En anders ff terug naar de winkel...

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 22:06

Angelique, kan dit niet aan je oplader liggen? Ik heb in het begin mijn Blackberry oplader gebruikt, maar op een gegeven moment laadde mijn telefoon ook niet meer fatsoendelijk op. Even het scherm in de gaten gehouden, wat met de kabel gefrut, uiteindelijk de Samsungkabel gepakt en voila, telefoon was zo weer vol. Mijn oude kabel had het dus begeven.

Verder gaat mijn telefoon een hele dag mee in principe, afhankelijk van wat ik ermee doe en of ik die dag moet treinen. Op mijn traject is de internet verbinding slecht en ik merk dat dit ten koste gaat van de batterij.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 22:13

Blacky, hoe leeg ik mijn FB buffer? Ik weet eigenlijk niet eens wat je daar mee bedoeld :+

Angeliquee18, dat lijkt me niet helemaal normaal.. Mijn batterij gaat ook snel leeg trouwens. Ik moet er geen spelletjes op spelen en veel op internetten. Maar hij houd het langer vol dan in het begin. Misschien komt het ook doordat ik Pou gewist heb :+ Maar je batterij hoort wel normaal op te laden. Gebruik je de originele lader?

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 22:18

Menu, Instellingen, Applicatiebeheer, Facebook selecteren en dan Buffer leegmaken. Kan je bij bijv Twitter ook doen :)
Ik speel eigenlijk best wel veel spelletjes en doet t prima verder. Alleen als ik mijn navigatie veel gebruik gaat de batterij snel leeg

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 22:23

Thanks! Twitter heb ik niet :Y) Wel vreemd dat mijne zo snel leeg gaat als ik spelletje doe of op internet zit en die van jou het zo lang vol houd :+ Als ik ooit weer eens in de stad kom dan zal ik eens bij de winkel langs om te vragen of zij ook weten hoe het kan. Heb die van mij namelijk online gekocht.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 22:51

Mijn moeder heeft het ook hoor. Ze had de Ace en omdat mijn stiefvader ook per se een abo met internet wilde (niet dat ie er wat mee doet, hooguit Whatsapp enzo) hebben we een goedkoop abo afgesloten met ook een Ace. Nu heeft mijn stiefvader mijn moeders oude Ace (ze had laatst een beker op dr telefoon laten vallen, scherm kapot, nieuw scherm erin maar die is lang niet zo gevoelig als die ene hiervoor en ze kon er daardoor niet meer mee overweg, ook moeite met bepaalde letters enzo, dus hij heeft die nu. Daarnaast werkt hij in de bouw en zien we het nog wel gebeuren dat ie een keer stuitert of in een of andere machine terecht komt) en heeft mijn moeder nu dus die nieuwe Ace maar die batterij is veel sneller leeg dan van die ene die ze had. Vanavond dus maar even de batterijen omgewisseld, aangezien mijn stiefpa er toch niet zoveel mee doet.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 22:54

Ik heb een batterij op Ebay gekocht. Die kan ik er ook wel een keer in doen en helemaal opladen. Zien of ik verschil merk. Heb die batterij voor als ik bijv. een dagje weg ga of als ik mijn telefoon veel nodig heb. Dan weet ik zeker dan ik niet zonder kom te zitten :+

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 23:09

Das idd wel handig idd :) zit ik ook aan te denken om evt te doen als ik in Canada zit. Naast dat de afstanden ed daar veel groter zijn en ik in het begin wrs ook meer mn navigatie enzo nodig heb, zijn veel dingen daar over het algemeen ook goedkoper dan in NL. Heb ook zitten kijken voor bijv een iPad, ding is daar omgerekend bijna 150 euro goedkoper, via de officiele apple site :')

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 18:44

Pff dat scheelt nogal! Mijn telefoon was online ook veel goedkoper, scheelde 140 euro met de prijs in de winkel. Eigenlijk een beetje te gek voor woorden :+ Die batterij die ik extra heb is geen officiële trouwens. Maar tegenwoordig maakt dat niet meer zoveel uit gelukkig. Ze zeggen dat alleen orgineel mag maar daar willen de merken telefoons gewoon zelf winst op maken.

Shoran123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 12:57

Als ik mijn oortjes aansluit dan werkt het niet?!

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 21:39

Iemand toevallig ook ervaringen met de Samung S3 mini?

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 21:55

Die hebben mijn schoonzus en schoonbroer

Bevallen goed

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 22:15

@ HouvanUtopia: dankjewel voor je antwoord!
Ik twijfel nog erg tussen de s2 mini en de s3 mini.. en dan vooral door het prijsverschil..
Maar mijn gevoel zegt toch de s3 mini.. maar ja, dan moet ik nog even sparen..

De ''normale'' s3 vind ik echt té groot.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 22:29

Ik heb de s3 zelf. Maar kwa gebruik merk ik geen verschil. Alleen dat van de mini de batterij langer meegaat.

Moest eerst ook wennen aan de grote. Vind het nu heerlijk. Maar de mini is ook mooi van formaat. Komt geloof ik ook een fame uit zag ik pas in de gids lijkt precies op de mini maar weet niet hoe of wat

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 22:32

Mijn samsung galaxy s3 is doorgebrand.
Hij werd KOKEND heet.

Hij liep ook continu vast en viel uit.

Voor mij nooit meer een samsung, dit valt namelijk ook buiten de garantie.

Herkennen jullie dit?

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 09:34

YouTube laadt filmpjes niet..terwijl ik wel Internet heb?! Enig idee hoe dat komt. 3g of wifi maakt geen verschil.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 21:46

Laurabyoux schreef:
Mijn samsung galaxy s3 is doorgebrand.
Hij werd KOKEND heet.

Hij liep ook continu vast en viel uit.

Voor mij nooit meer een samsung, dit valt namelijk ook buiten de garantie.

Herkennen jullie dit?

Wow, apart? Gelukkig zelf nooit last van gehad maar wel apart dat niet onder de garantie valt.. Kan jij toch ook niks aan doen? Lijkt me dat er dan toch ergens een fout oid heeft moeten zitten... Wel ontzettend balen dat je nu dus geen nieuwe/niks vergoed krijgt...

Alle overige dingen zelf geen last van.. Allemaal laatste updates enz?

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 22:11

Ja ik heb alle updates gevolgd. Baal er onwijs van want heb nog 1,5 jaar een abonnement...

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 01:30

Mijn pony is vandaag op mijn scherm gaan staan. Krak kapot :( wordt een duur grapje denk ik..

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 19:39

Meen je dat. Is hij met half jaar doorgebrand bizar!

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 19:49

Ja meen ik. Met een half jaar idd. Nou om precies te zijn 5 maanden... Erg jammer, ik ben nu overgestapt naar de iPhone, wel jammer want dat kost me hartstikke veel geld terwijl ik gewoon een goede telefoon hoor te hebben....