Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tinkersjakie schreef:Helaas gaat de aanbieding nog niet in. Wat we in de aanbieding krijgen ligt sowieso in de winkel maar op zaterdag moeten wij de oude reclame eruit halen en tussen 5 en 6 de nieuwe er weer in doen. Omdat het zo druk is wordt hier gedeeltelijk de oude reclame eruit gehaald en op geschoven en dan vullen we de planken al met de nieuwe aanbieding voor de volgende week. Alleen worden de posters en reclameborden er nog niet boven gehangen dus betaal je gewoon de normale prijs.
xXutopiaXx schreef:yvonnedv schreef:net zoiets als een flessetrekker maar dan voor pannenHahaha!!
Geweldig al die uitleg van een pannenlikker
GamblersCup schreef:tinkersjakie schreef:Helaas gaat de aanbieding nog niet in. Wat we in de aanbieding krijgen ligt sowieso in de winkel maar op zaterdag moeten wij de oude reclame eruit halen en tussen 5 en 6 de nieuwe er weer in doen. Omdat het zo druk is wordt hier gedeeltelijk de oude reclame eruit gehaald en op geschoven en dan vullen we de planken al met de nieuwe aanbieding voor de volgende week. Alleen worden de posters en reclameborden er nog niet boven gehangen dus betaal je gewoon de normale prijs.
Hier liggen op zaterdag toch echt de aanbiedings artikelen mét aanbiedingsprijs al in de schappen, voor in de winkel.En die prijs betaal je ook aan de kassa. Misschien per filiaal verschillend, of per land. Ik ben er blij mee, want ik weet zeker dat anders de week erop vaak uitverkocht is wat ik wil hebben, aangezien ik meestal van de zaterdag afhankelijk ben.
Trouwens, toen we een keer op een zaterdag naar Nederland gereden zijn, Oldenzaal, lagen daar ook al de aanbiedingsartikelen al in de schappen 's middags. Ook die hebben we al voor de aanbiedingsprijs meegekregen.
xXutopiaXx schreef:Nouuuu wat ik nu tegenkom bij de 100 nieuwste artikelen, ge-ni-aal!!
http://www.action.nl/products/view/id/9 ... telistid/1
Janine001 schreef:Ja ik vind de lederdoekjes echt heel goed helpen, aangezien mijn laarzen laatst echt helemaal onder de modder zatenEn ook onder het huidvet van mijn haflinger, ze zijn nu wel weer helemaal mooi schoon.