Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oscar schreef:Ha, daar hebben we het uitschuifbare bakblik weer
Hebben jullie toevallig die spijkerleggings gezien/gekocht? Zo op de foto zien ze er wel leuk uit!
Zidore schreef:Nou, ik denk dat ik m'n eigen topic maar moet gaan verlaten, want dit is echt niet goed voor me!!
Ik had m'n action-wens-lijstje nog niet helemaal gekocht dus ik dacht ik ga naar de andere action hier in de buurt, die is een stuk groter en daar hebben ze misschien wel de dingen die ik wil die ze bij die ander niet hadden...tja, dat had ik beter niet kunnen doen.
Het begon al verkeerd. Ik stapte binnen met m'n wensenlijstje en dacht, ach wat geen mandje, geen rolmandje maar gewoon een hele kar nemen!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ipv dat ik gewoon de spulletjes van m'n lijstje ging zoeken dacht ik, ik ga gewoon eens alle schappen af om te kijken wat ze nog meer voor leuks hebben... tja.. je voelt de bui al aankomen; de hele kar was op het einde vol!!!! Ik zag zelfs mensen naar me kijken, (maar ik dacht ja, die moeten hier om de zoveel weken naartoe, ik ben voorlopig even klaar!)
Maarrr. Ik heb nu wel:
- die caplampjes (superleuk en handig en nog geen 2 euro) zijn dus niet die fietslampjes maar is echt een leuk ding edit. plaatje gevonden
deze is hethttp://www.action.nl/producten/impuls-v ... telistid/1
- handig binddraad voor de tuinplanten die in bedwang moeten
- aloe vera creme
- masker
- schoenpoets
- babyolie
- stoffer en blik0,85ct!
![]()
- die groene dweil
- documenten foto clip (heel handig omdat die magneet/memo dingen altijd van het bord donderen hier) http://www.action.nl/producten/fotodocu ... telistid/2
- bladzijde markers
- fietstassen uit de aanbieding (met blauwe en groene bies)
- kookboekjes
- het uitschuifbare bakblik
- leuke ballerinaschoentjes
Verder nog;
schaaltjes, douche/badgeldingetjes, deodorant etc., boekjes + schriften
Ik kreeg een kassabon van een halve meter en ik dacht... nou, dat gaat me wat kosten.. was het 63,- euro! Ik dacht dat ze 83 zei dus ik moest het nog even navragen... nou ja, voor een kar vol, ik vind het geen geld!![]()
![]()
![]()
![]()
ZO! ik hoef dus het komende jaar niet meer naar de action (denk ik...)
p.s. voor degene die niet weten welke ze moeten hebben, het haarserum is de enige die 2,99 kost!
DinkieToy schreef:Af en toe hebben ze ook van die USB toetsenbordstofzuigers
Kun je in je toetsenbord stoppen en dan zit er een heel klein zuigmondje op, waarmee je tussen de toetsen kunt komen!!
Da's echt zoo makkelijkAangezien er hier hele broden inclusief beleg tussen de toetsen verdwijnen
asjemenou schreef:DinkieToy schreef:Af en toe hebben ze ook van die USB toetsenbordstofzuigers
Kun je in je toetsenbord stoppen en dan zit er een heel klein zuigmondje op, waarmee je tussen de toetsen kunt komen!!
Da's echt zoo makkelijkAangezien er hier hele broden inclusief beleg tussen de toetsen verdwijnen
Deze heb ik ook gekocht, maar hij zuigt niet?
Komt herrie zat uit, en je voelt wel lucht uit de ventilatiegaten komen, maar daar houdt het mee op.
asjemenou schreef:Hebben ze wel ergens paardenspullen dan?
asjemenou schreef:Ik kan bij ond de corrigerende hemdjes niet vinden, alleen maar hempjes met beugel, die zijn het toch niet?