Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marijke_1995 schreef:Morgen gaat mijn abbonement in, en kan ik dus ook buiten wifi om internetten.
Zijn er apps die standaard data verbruiken?
Want ik heb wel een limiet, dus wil ik dat zoveel mogelijk beperken
D_Travis schreef:Geen idee, maar heb wel eens eerder zoiets gelezen dus iemand weet vast wel hoe dat op te lossen is, anders misschien.verwijderen en opnieuw dl?
Hoe zien die grafieken bij jullie er uit, die van mij zijn echt vreselijk pieken en dalen, nooit eens ergens een.eentonig stukje, dus of ik erin moet geloven... haha,.maar wel grappig
D_Travis schreef:Geen idee, maar heb wel eens eerder zoiets gelezen dus iemand weet vast wel hoe dat op te lossen is, anders misschien.verwijderen en opnieuw dl?
Hoe zien die grafieken bij jullie er uit, die van mij zijn echt vreselijk pieken en dalen, nooit eens ergens een.eentonig stukje, dus of ik erin moet geloven... haha,.maar wel grappig
Many schreef:D_Travis schreef:Geen idee, maar heb wel eens eerder zoiets gelezen dus iemand weet vast wel hoe dat op te lossen is, anders misschien.verwijderen en opnieuw dl?
Haha dan zal ie wel werken, bij mij zijn ze namelijk meestal zo: