Maar de muren in de hal zijn wit, dus dat wordt anders gewoon niet mooi met een wit kastje erin.. Moet trouwens eerst nog even opmeten, of het kastje er uberhaupt past.. Maar ben al helemaal verliefd op het kastje!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar de muren in de hal zijn wit, dus dat wordt anders gewoon niet mooi met een wit kastje erin.. Moet trouwens eerst nog even opmeten, of het kastje er uberhaupt past.. Maar ben al helemaal verliefd op het kastje!
.
, mèt bijpassend halbankje.
Dat vind ik ook mooi hoor, onderste deel wit en bovenblad gewoon eiken of grenen zeg maar. Het scheelt wel dat ik heel veel mooi vind hoor, heb zaterdag ook een teak dressoir gezien waar ik helemaal verliefd op was, zat er een sticker op: Verkocht.. Grr..
. 
Laurabram schreef:Thanx.
Dat van die kapstok klopt helaas, ik wil er ook nog andere 'gewone' haakjes op doen, want de knopjes zijn vrij groot en niet alle lusjes gaan daar goed omheen.

). Meubels hadden we al op het oog voordat er überhaubt een huis in zicht was, maar eigenlijk alles wat er daarna bij is gekomen vonden we gewoon allebei echt leuk en mooi en hebben we weinig concessies voor hoeven doen
Wat accessoires betreft is het wel vooral op mij aangekomen en daar had ik ook volledig de ruimte voor, omdat vriendje wist dat we gewoon echt dezelfde smaak hadden 

_Hedwig_ schreef:Goof schreef:Bananendozen van supermarkten zijn ook prima. Kan wel iets minder in, maar ze zijn onwijs sterk.
Bij mij dondert altijd alles door de gaten.... Sommige mensen kunnen dat heel goed met bananendozen, maar ik ben maar wat blij met mijn verhuisdozen....

had er echt 30 voor 10 euro ofzoiets geks
Samo schreef:Een vriendin van mij trekt in maart in haar huisje. Nu zijn alle wanden wit, ze twijfelt of ze het zo zou laten of dat een muur paars of grijs/paars zou maken of dat ze mdf panelen met behang op de muur zou maken.
Heeft iemand een foto van panelen met behang? Of een paars of paars/grijze muur? Kan ik haar die laten zien.
(Ben al in topic 1 aan het doorbladeren, heb er wel een paar voorbij zien komen namelijk, kan ze alleen nog niet vinden.

er zit meestal nog een stevig karton in zodat het er niet uit kan vallen. ook de verhuisdozen van de karwei zijn prima.