Ik vind het wel gaaf behang! Ik heb achter mijn bed ook zo'n onwijs druk behangetje
Mootje
Geplaatst: 07-11-10 21:51
Ik vind het mooi, Marley! Alleen ik vind het te druk voor de slaapkamer!
Goof
Geplaatst: 07-11-10 21:52
Deze namelijk
MMIDV
Geplaatst: 07-11-10 21:53
voor 1 muur denk ik dat het meevalt, zeker achter het bed..... en het is precies de kleur die we in de slaapkamer willen hihi maar vriendje vindt de print niet geweldig, helaas!
oeh Goof, die is nog veel drukker niet mijn ding, maar vind het wel gaaf! en gedurfd
slaapkamer gaan we in de kerstvakantie onder handen nemen..... dus ik heb nog even om te bedenken wat ik wil.... maar ik wil denk ik wel iets met paars gaan doen, is de enige muur waar ik een knalkleurtje wil haha
Stucen is dankbaar werk, 't knapt er reuze van op.
Wij hebben in de woonkamer en keuken de plafonds glad laten stucen (zaten naden in van de plafond platen, is een nieuwbouwhuis) en de spachtelputz is glad gestuced. Ben er ook heel blij mee .
Ik kan ook wel wat interieur advies gebruiken. Eind december ga ik verhuizen naar het huis van m'n oma. Dit huis blijft gewoon te koop staan. In de woonkamer wordt de lange muur beige/grijs/bruinig (lastig te omschrijven). Aan de tegels, keuken, wc en badkamer kan ik niets doen. Aan de slaapkamers ga ik aan behang en tapijt etc ook niets doen.
Wauw ik zie echt mooie dingen voorbij komen en een knal roze motief behangetje, heel gedurfd. Maar staat heel cool!!
Ik ben gisteren in Loods 5 geweest, mijn hemel die winkel is niet goed voor mijn bankrekening heb me gelukkig nog redelijk in weten te houden en alleen 2 yoghurtkommen van Blond gekocht maar heb wel leuk weer ideeen opgedaan voor inrichting! Mooie zaak trouwens, was gisteren heropening.
blue_kim
Geplaatst: 08-11-10 14:23
Loods 5 is echt een super winekel he! Als ik daar heen ga, dan moet ik echt maar een bepaa;d bedrag op me rekeking zetten anders koop ik nezelf helemaal blut Zelfde voor de winkel Gaaf, die zit in beverwijk, oooh dat is zo'n leuke frutsel winkel
Van de week wordt mijn halletje opgeknapt, het is nu erg gehorig naar de buren toe, en de muren zijn erg lelijk dordat het niet mooi gemetseld is, dus gaat de buurman (timmerman) er stuucplaten op zetten en dan kan het hele geheel gestuucd worden. Dus dan wordt er eindelijk weer wat geklust in huis, want dat ligt nu alweer een paar weken stil.
Ik vind een winkel als loods 5 leuk om in te struinen op een druilerige dag, maar value for money vind ik het niet hebben. I.m.o. zijn veel artikelen het net niet. Veel meubels zijn beschadigd of niet netjes afgewerkt, althans, dat is mijn mening
Voor grote meubels heb ik daar nooit goed gekeken, dus dat zou best kunnen hoor. Maar de prijs is er ook wel naar, tenminste wat ik zo op het oog toen gezien heb, zijn grote kasten etc. niet zo heel duur.
loods 5 vind ik leuk voor accessoires maar niet voor meubels oid.... ze hebben heel veel leuke prulletjes voor in huis ik koop er meestal niet veel.... want ik hou niet van prulletjes
Zeker, superveel keus in meubels hebben ze niet, ze hadden wel groot aantal steigerhouten tafels staan, wel leuk om die eens in het echt te zien omdat ik zo'n tafel graag wil hebben straks
HorseyDude: Wat heb je een leuke tekening op de muur! Helemaal zelf gemaakt?
Bij ons is vandaag de stucadoor bezig. Ben vanmorgen voor het werk even snel wezen kijken en ben nu aan het werk. Ben benieuwd hoe het er uitziet als ik vanmiddag terugben!! Eerst wordt vandaag alles aangesmeerd voor de muren die opnieuw gemetseld zijn en dan zal volgende week wel het fijn schuurwerk erop gebracht worden! Vrijdag gaan we de vloer uitzoeken, heb er helemaal zin in! Het begint bij ons dus ook wel aardig op te schieten! Ben verder nog steeds druk met de trap bezig, daar blijf je met plamuren mee bezig..
De zolder gaat langzaam ergens op lijken bij ons. Laminaat ligt nu voor 2/3e op het grote stuk. Vandaag weer alles naar een ander plekje schuiven , maar ja, 't is voor een goed doel. 't Wordt wel heerlijk licht nu alles weer op z'n plekje komt. 2 grote dakramen maken zoooooveel verschil.
Kattenbak
Geplaatst: 09-11-10 11:20
Ik las dat iemand schreef over de winkel Gaaf in Beverwijk. Dit is inderdaad een echte aanrader :-D Leuk om lekker doorheen te scharrelen en het is bijna onmogelijk dat je niks meeneemt.
Verder zag ik hier mooi gestreept behang voor achter het bed voorbij komen! Like it!
Ik ben nog op zoek naar ultieme raamdecoratie voor een raam van een dakkapel. Iemand nog een idee? Heb nu een rolgordijn. Met als effect dat het bij inregenen (wat wel eens gebeurd) het rolgordijn aan één kant is gekrompen.
Kaaaren
Geplaatst: 09-11-10 11:26
Wij zijn thuis ook opzoek naar nieuwe 'vitrage' voor de raam. We hebben nu gewoon van die glasgordijnen. Maar nu willen we we iets moderners.
Nu zaten we te denken aan Duo rolgordijnen. Is er iemand in dit topic met ervaring?!!! ze zien er namelijk super strak uit maar ben benieuwd of het ook mooi blijft en of het doorzichtige gedeelte niet gaat verkleuren!?
Als ik ergens niet van hou dan is het wel van dat Jan de Bouvrie (goed gespeld?) gedoe, alles zo enorm recht en hoekig... ik hou helemaal niet van strak!