Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 13:50

@VogeltjeM: Wat zonde!

Is er misschien iemand die mij kan helpen? Ik zoek een mobiel, niet al te duur, goede batterij en camera. En hij moet een toetsenbord hebben (liefst geen uitschuifbare, maar eentje die eraan vast zit.) :D Geen LG, slechte ervaringen met batterij...

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:22

VogeltjeM schreef:
Ik wilde de samsung galaxy s2. Dus ik heb hem besteld... Blijkt dat ik nu de samsung galaxy 1 heb!! :( :( :(
Op mijn orderbevestiging staat ook samsung galaxy 1. Dus ofwel heb ik een SUPERdomme fout gemaakt, ofwel is er iets heel ergs raars gebeurd.

Maar nu zit ik dus met de 1... Ben er nu wel tevreden over, maar ik lees dat hij erg veel mankementen bevat die pas later naar boven komen. Ik baal echt zo ontzettend he... Ik snap echt niet hoe ik zo dom heb kunnen

Ik hoop eigenlijk dat ik m nog mag ruilen als ik hem in de originele verpakking terugstuur. Maar ik had m dus al 3 dagen in gebruik voordat ik erachter kwam. Kleine kans dus. ;(

Dat is balen, hoop dat het lukt.
Wat zijn dan de mankementen die bij de 1 zouden kunnen komen?

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:23

Manegepaard schreef:

Is er misschien iemand die mij kan helpen? Ik zoek een mobiel, niet al te duur, goede batterij en camera. En hij moet een toetsenbord hebben (liefst geen uitschuifbare, maar eentje die eraan vast zit.) :D Geen LG, slechte ervaringen met batterij...

nokia c3 :j
Samsung ch@t.
Blackberry

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:33

VogeltjeM schreef:
Ik wilde de samsung galaxy s2. Dus ik heb hem besteld... Blijkt dat ik nu de samsung galaxy 1 heb!! :( :( :(
Op mijn orderbevestiging staat ook samsung galaxy 1. Dus ofwel heb ik een SUPERdomme fout gemaakt, ofwel is er iets heel ergs raars gebeurd.

Maar nu zit ik dus met de 1... Ben er nu wel tevreden over, maar ik lees dat hij erg veel mankementen bevat die pas later naar boven komen. Ik baal echt zo ontzettend he... Ik snap echt niet hoe ik zo dom heb kunnen zijn.

Ik hoop eigenlijk dat ik m nog mag ruilen als ik hem in de originele verpakking terugstuur. Maar ik had m dus al 3 dagen in gebruik voordat ik erachter kwam. Kleine kans dus. ;(

Jeetje maar zag je t niet op t doosje staan dan?
Denk dat je er nu erg weinig aan kan doen...
Hoe zat t dan met bij betalen ed?
Vond je dat bedrag niet vreemd?

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:00

Mag ik vragen waar je hem besteld hebt?

Bij mijn werk kunnen geopende telefoonverpakkingen wel geruild worden mits het compleet en onbeschadigd is en binnen 14 dagen.

apple01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 20:08

Ik dacht ik meld het even, er gaan ookal geruchten dat de iphone 5 in Juli uitkomt in Amerika.
Ik wacht gespannen af....:)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 04:18

Die geruchten kloppen niet. Hij komt als het goed is pas rond februari uit.
Mijn vader heeft het prototype al even in zijn handen gehad ivm zijn werk :P

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 17:21

Ik heb sinds toenstraks een xperia arc (sony ericsson) en de market werkt niet mee.. whatsapp staat niet in de market ofzo... alleen wallpaper whatsapp.....

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 17:24

ik krijg voor mn verjaardag een Blackberry curve :) met bb abbo :)

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:12

Liins schreef:
Ik heb sinds toenstraks een xperia arc (sony ericsson) en de market werkt niet mee.. whatsapp staat niet in de market ofzo... alleen wallpaper whatsapp.....

Heb je de firmware al geupdate?
Bij mij stond het er wel in hoor :j

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:14

Firmware wat :+ ...

Ben een leek hoor, en helemaal met android... apple gewend...
maar inmiddels is het gelukt doormiddel van via internet downloaden.. :+

Maar jeetje, ik heb wel 1001 vragen.... _O-

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:19

Ja ook geen idee, mijn broertje heeft het voor mij gedaan, dus ik ben zelf ook een leek _O-

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:21

Weet je toenvallig wel, hoe het zit met internet.. dat die automatische de 3g pakt en je daardoor met een uur door je datalimiet heen bent en een dikke rekening krijgt? of dat de telefoon alleen als jij daadwerkelijk op internet zit of op twitter facbook datalimiet verbruikt?

VogeltjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:24

Kido schreef:
Jeetje maar zag je t niet op t doosje staan dan?
Denk dat je er nu erg weinig aan kan doen...
Hoe zat t dan met bij betalen ed?
Vond je dat bedrag niet vreemd?

Nee, ik ben gewoon écht heel dom geweest :+ Ik zag op t doosje 'samsung galaxy' staan met nog wat cijfers, en ik dacht in mn naïviteit dat dat dan wel de echte naam zou zijn ofzo :') Khad ook in het gebruik niets in de gaten, want verder lijken ze heel erg op elkaar. Heb het pas doorgekregen toen hij niet in mijn speciaal aangeschafte hoesje paste :+ . Ik heb m gekregen bij een abonnement, dus heb niets betaald.

Ik heb m besteld bij hi, en mocht m nog terugsturen! :D Omdat ik nog binnen de 8 dagen was zeg maar. Heb m nu dus teruggestuurd, en dan duurt t drie weken voor t retourproces voltooid is, en dan kan ik mn abbo weer verlengen :+ Maar goed, mn oude telefoon doet t nog gewoon (die belt en smst), dus die maand wachten overleef ik dan nog wel. :D

De mankementen van de galaxy 1 heb k trouwens maar van horen zeggen, want die van mij deed t prima hoor. Maar schijnbaar wordt hij na een tijd erg traag en wordt de batterij ook snel veel slechter.

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 23:09

Oke ik weet niet of ik deze vraag hier moet stellen, maar ik weet zo snel niet waar anders :')
Ik ben nu aan het kijken voor een geheugenkaartje voor m'n samsung galaxy ace. Maar ik snap niet wat het verschil is tussen een MicroSD en een MicroSDHC kaartje? En welke dan in mijn telefoon kunnen.. Want ik heb gelezen dat SDHC niet in alles kan ofzo?
Als ik prijzen van kaartjes wil vergelijken krijg ik bijna alleen maar SDHC ipv SD.

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 23:15

Ik wil graag voor een blackberry gaan, en dan het liefst een blackberry Torch, heeft iemand hier ervaring mee en is het een fijne mobiel om mee om te gaan?

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 23:20

Liins schreef:
Weet je toenvallig wel, hoe het zit met internet.. dat die automatische de 3g pakt en je daardoor met een uur door je datalimiet heen bent en een dikke rekening krijgt? of dat de telefoon alleen als jij daadwerkelijk op internet zit of op twitter facbook datalimiet verbruikt?

Wanneer ik geen internet gebruik, zet ik de dataverbinding gewoon uit, dan heb je nergens last van en maakt ie ook geen verbinding.
Mijn oude telefoon pakte ook altijd de 3G verbinding maar nooit een rekening voor gehad hoor :)

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 06:41

xConnie schreef:
Oke ik weet niet of ik deze vraag hier moet stellen, maar ik weet zo snel niet waar anders :')
Ik ben nu aan het kijken voor een geheugenkaartje voor m'n samsung galaxy ace. Maar ik snap niet wat het verschil is tussen een MicroSD en een MicroSDHC kaartje? En welke dan in mijn telefoon kunnen.. Want ik heb gelezen dat SDHC niet in alles kan ofzo?
Als ik prijzen van kaartjes wil vergelijken krijg ik bijna alleen maar SDHC ipv SD.

Ik zat ook pas te kijken. Waar ik op kwam;
HC-kaartjes zijn de nieuwere kaartjes. Deze zijn er van 4GB-32GB. Dus als je meer wilt dan 2GB, kom je automatisch op een HC-kaartje. Bij de specificaties van mijn Wildfire S stond dat het geheugen uit te breiden was tot 32GB. Dus zo ging ik er meteen vanuit dat in de mijne een HC-kaartje kon :D

De nieuwe kaartjes passen inderdaad niet in oudere telefoons. (bij mij in de winkel heb ik al vaak mensen met gewone SD-kaartjes terug gehad, dat de 'HC' het niet doen in hun camera. Maar het kan dus echt alleen in de redelijk nieuwe toestellen).

Freckles

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 06:58

jillie1994 schreef:
Ik wil graag voor een blackberry gaan, en dan het liefst een blackberry Torch, heeft iemand hier ervaring mee en is het een fijne mobiel om mee om te gaan?

ik heb de torch nu 4 maanden en tot nu toe heb ik zoiets wil nooit geen ander meer

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 07:14

Oke dankje Droomster! Dan ben ik er vrij zeker van dat ze er wel in kunnen, aangezien het een nieuwe smartphone is :)

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 07:31

Ik wilde ook een extra memorycard in mijn Arc, dus ik had er al eentje besteld (card van m'n oude telefoon paste er niet in.)
Van de week kwam de nieuwe memorycard, probeer ik hem erin te stoppen...
past niet :?
Blijkt er al eentje in te zitten van 16 GB :') nooit gezien _O-

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 08:10

Ik kan toch niet laten om hier even foto te posten van afgelopen weekend.
Afbeelding

Mijn normale telefoon is nog een Sony-Ericsson Aino, maar voor vakanties, kampen, festivals en dergelijke heb ik 2 jaar terug deze "tank" onder de telefoons aangeschaft. Mensen staan maar raar te kijken als je hem even afspoelt onder de kraan als hij vies is of plakt van het bier. O:) Ander groot voordeel is dat de accu belachelijk lang mee gaat. Erg handig als je paar dagen geen stroom tot je beschikking hebt om op te laden. Dat ding kan werkelijk alles. Vallen, stuiteren, tippen, verzuipen. :P

Vanmiddag mijn Samsung Galaxy S2 eens op halen bij het Postkantoor. Ze hebben 2x geprobeerd dat ding langs te brengen terwijl ik niet thuis was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 08:22

wendyP schreef:
Manegepaard schreef:

nokia c3 :j
Samsung ch@t.
Blackberry

Niet al te duur. := Maar de rest zal ik eens bekijken. :j

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 08:40

Een vriendin van mij heeft ook een Sony Ericsson Aino gehad en niets dan problemen ermee :=
In het begin was ie nog wel waterdicht, maar uiteindelijk kwam er toch vocht onder het scherm en later onder de toetsen waardoor ie steeds uitviel. Volgens mij heeft ie meer bij de reparateur gelegen dan dat ze hem zelf heeft gehad :=

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 08:50

SE Aino heeft idd veel problemen. Die van mij is ook al keertje ter reparatie terug gestuurd. Het scherm bleef hangen en aanstaan. Ik kon eindelijk mijn abonnement weer verlengen en nu dus voor de Samsung Galaxy S2 gekozen! :D

De telefoon op de foto is geen SE Aino. Die Aino is mijn telefoon voor dagelijks gebruik. De telefoon op de foto is een Sonim XP 3.2 Enduro geloof ik. Die is alleen voor kamp, festivals en vakanties. Die is wel waterdicht en hufterproof! :) Alleen iets minder functioneel, maar het kan allemaal wel.

Of bedoel je dat die Sonim meer bij reparateur heeft gelegen? Daar zit gewoon 3 jaar garantie op en je krijgt maximaal 1 nieuwe bij het "slopen" ervan.