Is er misschien iemand die mij kan helpen? Ik zoek een mobiel, niet al te duur, goede batterij en camera. En hij moet een toetsenbord hebben (liefst geen uitschuifbare, maar eentje die eraan vast zit.)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VogeltjeM schreef:Ik wilde de samsung galaxy s2. Dus ik heb hem besteld... Blijkt dat ik nu de samsung galaxy 1 heb!!![]()
![]()
Op mijn orderbevestiging staat ook samsung galaxy 1. Dus ofwel heb ik een SUPERdomme fout gemaakt, ofwel is er iets heel ergs raars gebeurd.
Maar nu zit ik dus met de 1... Ben er nu wel tevreden over, maar ik lees dat hij erg veel mankementen bevat die pas later naar boven komen. Ik baal echt zo ontzettend he... Ik snap echt niet hoe ik zo dom heb kunnen
Ik hoop eigenlijk dat ik m nog mag ruilen als ik hem in de originele verpakking terugstuur. Maar ik had m dus al 3 dagen in gebruik voordat ik erachter kwam. Kleine kans dus.
Manegepaard schreef:@VogeltjeM: Wat zonde!
Is er misschien iemand die mij kan helpen? Ik zoek een mobiel, niet al te duur, goede batterij en camera. En hij moet een toetsenbord hebben (liefst geen uitschuifbare, maar eentje die eraan vast zit.)Geen LG, slechte ervaringen met batterij...
VogeltjeM schreef:Ik wilde de samsung galaxy s2. Dus ik heb hem besteld... Blijkt dat ik nu de samsung galaxy 1 heb!!![]()
![]()
Op mijn orderbevestiging staat ook samsung galaxy 1. Dus ofwel heb ik een SUPERdomme fout gemaakt, ofwel is er iets heel ergs raars gebeurd.
Maar nu zit ik dus met de 1... Ben er nu wel tevreden over, maar ik lees dat hij erg veel mankementen bevat die pas later naar boven komen. Ik baal echt zo ontzettend he... Ik snap echt niet hoe ik zo dom heb kunnen zijn.
Ik hoop eigenlijk dat ik m nog mag ruilen als ik hem in de originele verpakking terugstuur. Maar ik had m dus al 3 dagen in gebruik voordat ik erachter kwam. Kleine kans dus.
Kido schreef:Jeetje maar zag je t niet op t doosje staan dan?
Denk dat je er nu erg weinig aan kan doen...
Hoe zat t dan met bij betalen ed?
Vond je dat bedrag niet vreemd?
Liins schreef:Weet je toenvallig wel, hoe het zit met internet.. dat die automatische de 3g pakt en je daardoor met een uur door je datalimiet heen bent en een dikke rekening krijgt? of dat de telefoon alleen als jij daadwerkelijk op internet zit of op twitter facbook datalimiet verbruikt?
xConnie schreef:Oke ik weet niet of ik deze vraag hier moet stellen, maar ik weet zo snel niet waar anders
Ik ben nu aan het kijken voor een geheugenkaartje voor m'n samsung galaxy ace. Maar ik snap niet wat het verschil is tussen een MicroSD en een MicroSDHC kaartje? En welke dan in mijn telefoon kunnen.. Want ik heb gelezen dat SDHC niet in alles kan ofzo?
Als ik prijzen van kaartjes wil vergelijken krijg ik bijna alleen maar SDHC ipv SD.
wendyP schreef:Manegepaard schreef:@VogeltjeM: Wat zonde!
Is er misschien iemand die mij kan helpen? Ik zoek een mobiel, niet al te duur, goede batterij en camera. En hij moet een toetsenbord hebben (liefst geen uitschuifbare, maar eentje die eraan vast zit.)Geen LG, slechte ervaringen met batterij...
nokia c3
Samsung ch@t.
Blackberry