HTC Telefoons

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nagini

Re: [Centraal] HTC Telefoons

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 12:32

Wat houd dat in hand sent?
Pf hoop ik dat die update snel komt..

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 12:53

Dat is wel vervelend Nagini! Mijn Legend heeft die update nog niet aangegeven??

Kun je ook je smsjes selecteren en ze dan verwijderen? Mijn berichtengeschiedenis laadt nogal langzaam (400 smsjes van 1 persoon is ook onhandig om te moeten laden O:)) maar als ik ze wil verwijderen moet ik dat per stuk doen en dat werkt echt voor geen meter :o...

edit: ik wil dan gewoon de smsjes die er niet toe doen verwijderen, maar sommigen betekenen toch wel veel voor me en die wil ik graag houden...

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:56

Handcent is gewoon een app uit de market, voor sms.

Volgens mij kan je sms per stuk verwijderen of de hele thread (= smsgesprek met 1 persoon). Je kunt niet de helft van een thread verwijderen, dus als je 100 sms'jes hebt verstuurd naar Pietje dan moet je ze of allemaal weggooien of per stuk als je dat niet wil.

Ook zit er ergens in je instellingen dat je kunt aangeven hoeveel berichten een thread kan bevatten, als je die op 100 zet worden oudere weggegooid denk ik. Maar ik ben nog niet zo ver, dus dat heb ik nog niet uitgeprobeerd.

Overigens heb ik een app sms backup en die stuurt al mijn sms'jes naar mijn gmail account met label sms. Echt ideaal! Dan kan je wat makkelijker schonen op je telefoon omdat je ze nog ergens anders bewaard hebt.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 14:02

Nouja dan ga ik wel een keer als ik me verveel die dingen per stuk verwijderen....
Van die 400 mogen er 390 weg, maar die 10 die moeten blijven zijn me wel heel dierbaar (is natuurlijk een schatting)...

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 14:36

Je kan die ook opslaan hè, Sodera volgens mij.. dan blijven ze op je sim of geheugen staan en dan kun je de rest in een keer wegmieteren.

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 19:14

Heeft iemand hier de Navigatie over een Parrot lopen. Dat werkt bij mij namelijk niet terwijl ik wel gewoon handsfree kan bellen.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 20:36

Niet een parrot maar wel een supertooth (Zelfde idee) werkt bij mij gewoon goed al slikt hij het eerste woord in

_Bloem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 22:24

Downloaden jullie altijd de update's? ik had er zondag een maar toen ik op downloaden drukte toen stond er iets over geld dus heb toen maar op anuleren gedrukt maar aan de andere kant kan ik het beter wel doen natuurlijk, weten jullie hoe dat met geld zit?

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 23:49

Kost niets :)

Er staat wel altijd dat als je geen 3g hebt (of internet in je abbo) dat het je geld kost als je het niet in een wifi omgeving doet ofzoiets :)

Vionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 20:48

Hallo, net de htc legend een dag, ben er blij mee, maar had toch een vraagje, misschien kunnen jullie hier op antwoord geven?
Hoe krijg je muziek via de com op je htc, ik bedoel of je daar een programma voor nodig hebt en hoe je het dan voor mekaar krijgt. :Y)

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 22:30

Ik weet het niet. Heb een andere vraag, plotseling heb ik google als startpagina van internet op de desire. Nu wil ik weer gewoon die htc site als startpagina, maar dat doet ie niet meer. Heb al alle instellingen weer op startwaarden gezet, maar hij springt steeds terug naar Google. Iemand een idee?

_Bloem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 13:01

Nagini @ Dankje! Ik hoop dat die update dan nog een keer komt :P.

Helaas weet ik het andwoord op bovenstaande vragen niet sorry.

Vionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 15:35

Uiteindelijk heb ik al alles gevonden, maar wat ik me dus wel afvraag.Met die gratis apps, ze krijgen tot best veel dingen toegang.
Zo ook je internet, wat dus mijn zorg is, ik maak grbruik van wifi, maar pakt de app dan
internet(wat nu heel duur zou zijn voor mij) niet. Of pakt hij wel gewoon WiFi dat zou anders heel mooi zijn voor mij, nog meer mensen hier met geen internet abbos maar wel apps ?

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 19:16

Als je wifi hebt pakt hij je wifi. Je kunt voor de zekerheid APNdroid downloaden, dan weet je zeker dat het niet mis gaat. Dit programma blokkeert je internettoegang zonder dat je zelf in de instellingen hoeft lopen prutsen

Vionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 23:00

Bedankt ik zal hem gelijk even downloaden (:

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 15:31

Heb een beetje het topic zitten doorbladeren en veel goede reacties gezien.
Ik mag volgende week een nieuwe telefoon uitzoeken en zat te twijfelen tussen de Iphone en de HTC Desire HD.

Ik moet bij de Iphone zoveel bij betalen bij het goedkoopste abbonement dus dat is wel een minpuntje voor mij. De HTC heeft een hele goede camera erop staan dat vind ik wel weer heel cool.

Hoe bevalt bij jullie de HTC Desire HD? En hoe groot is die ongeveer? Heb hem alleen nog maar in boekjes gezien :o
En hebben alle HTC telefoons een qwerty toetsenbord? Dat heb ik nog nooit gehad op een telefoon en dat lijkt me wel heel vervelend :S

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 17:04

Wat betreft het toetsenbord is de desire gelijk aan de Iphone. Bij de Desire kun je instellen dat je een gewoon telefoontoetsenbord wilt, bij de Iphone weet ik dat niet!

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 17:23

Ok dat is dan wel makkelijk.
Ja zit zo te twijfelen nog steeds. Maar volgens mij kan je ongeveer hetzelfde met de htc en met de iphone.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 17:27

Ik heb ook extreem getwijfeld tussen Iphone en de Desire, uiteindelijk heeft het bijbetalen bij de Iphone de doorslag gegeven. Ook dat ik van provider had moeten switchen en de Iphone abbo's duurder zijn. Ik heb de 'gewone' Desire en ben er uitermate tevreden mee :)

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 17:30

Mayo schreef:
Ik heb ook extreem getwijfeld tussen Iphone en de Desire, uiteindelijk heeft het bijbetalen bij de Iphone de doorslag gegeven. Ook dat ik van provider had moeten switchen en de Iphone abbo's duurder zijn. Ik heb de 'gewone' Desire en ben er uitermate tevreden mee :)

Dit is dus precies de reden dat ik ook steeds meer over ga op de HTC.
Dus ik denk dat ik de knoop maar moet doorhakken en volgende week voor de HTC kies.

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 18:28

Bij die berichten threads staat opeens het nieuwste smsje onderaan, geeft een hoop scrollwerk...
Iemand een oplossing?

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 19:23

Eventjes deze pagina of de vorige lezen :)

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:10

Had ik al gedaan! Handcent doet het bij mij alleen niet, dus ik dacht, misschien heeft iemand een andere oplossing! :))
Dan maar wachten op die update i guess :|

Tafje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:14

Ik heb altijd Nokia gehad maar op aangeven van een collega overgestapt naar HTC (hero). Geen dag spijt gehad, heerlijk toestel! En Android heeft de toekomst :D

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 13:05

Ik heb mijn update vanochtend gehad. Heb dus weer mijn 'fijne' smsjes scherm. :P Hij gaat weer automatisch.

Wat ik dan wel weer jammer vind is dat ik geen screensaver meer kan instellen.. Als ie op schermbeveiliging staat, weetjewel. :P

Altijd iets.. :P